Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Jeg og mannen kjÞpte hus for to Är siden, et helt nytt hus. Den er pÄ to etasjer, ingen barn enda. Vi fÞler at det er for stort for oss. Pluss at vi fÞler vi bruker mye penger pÄ det, ordne det ute og inne, siden vi kjÞpte det nytt. Vi har opparbeidet det litt ute, men fortsatt ikke ferdig. Vi har ikke lyst Ä bruke mer penger pÄ det rett og slett. Noen ganger fÞler jeg at huset kveler meg.  Jeg har kommet i det stadiet at jeg vil bo nÊrme enten mine eller mannen sine foreldre. Vil ha familien nÊrme. Og mannen er ogsÄ enig.  Vi er pÄ utkikk etter nytt sted Ä bo. Hver dag ser vi pÄ Finn. Fikk vite nylig at et hus nÊrme mine foreldre kommer for salg. Og jeg har alltid syntes at det huset er fint. Og har veldig lyst pÄ det. Men er redd for nÄr det huset kommer for salg, sÄ blir det sikkert budrunde, og da har vi ikke sÄ mye sjangs vil ha det!  Hva vil dere rÄde oss?  Anonymous poster hash: 52fb6...faf
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Kjenner dere de som skal selge sÄ kan dere/ du dra innom og spÞrre om de skal selge og at du er interessert. Min mor opplevde det nÄr hun skulle legge huset ut for salg. Huset lÄ veldig bra til men trengte noe opppussing. Personen kom med et godt bud, over takst og min mor slo til. Slapp styret med visninger og megling. Salget var ferdig og unnagjort i lÞpet av kort tid, men hadde person prÞvd Ä gi takst eller under sÄ hadde det ikke blitt et salg. Anonymous poster hash: 9664a...a72
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 Jeg vil rĂ„de deg til Ă„ fĂ„ skikkelig oversikt over Ăžkonomien og hvor langt dere kan/Ăžnsker Ă„ strekke dere. Deretter ville jeg slutte Ă„ ta sorgene pĂ„ forskudd. Enten fĂ„r dere huset (hurra!) eller sĂ„ kommer det nye muligheterđ  Anonymous poster hash: 8cfd6...b22
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #4 Skrevet 10. mars 2016 Vi har hatt to forskjellige meglere hos oss, og begge kom med svÊrt likt sum. Og det huset vi har lyst pÄ vet vi ikke hvor mye kommer pÄ. Skal foreslÄ for mannen Ä ta kontakt med hun som skal selge. Takk for rÄd dere  Hi  Anonymous poster hash: 52fb6...faf
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #5 Skrevet 10. mars 2016 Dytt  Anonymous poster hash: 52fb6...faf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ