Gå til innhold

Har dere Digipost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av alle kontoer, mailadresser, snap, face, insta osv. Driver og rydder i alle kontoer, og fikk nå forespørsel om Digipost. Må man registrere seg her?

Anonymous poster hash: a80da...3ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp,har digipost og mannen har e boks. Synes det er superhelt. Du må registrere deg med bank id.

Anonymous poster hash: ac8f7...ccb

Skrevet

Ja det har jeg. Får alle offentlige brev inn der og Mail om at det er kommet brev. Supert med alle epikriser fra sykehus etc på et sted.

Skrevet

Jeg skal få det snart, når jeg bare gidder...

Du må velge mellom digipost, e-boks eller å få brev på papir i postkassen. Det gjelder post fra det offentlige. Sto en fin artikkel på Din side i går om fordelene og ulempene med de to.

Det har ingenting med Face, snap og Insta og gjøre, hvorfor blander du inn det?

Anonymous poster hash: a1181...d9e

Skrevet

Jeg skal få det snart, når jeg bare gidder...

Du må velge mellom digipost, e-boks eller å få brev på papir i postkassen. Det gjelder post fra det offentlige. Sto en fin artikkel på Din side i går om fordelene og ulempene med de to.

Det har ingenting med Face, snap og Insta og gjøre, hvorfor blander du inn det?Anonymous poster hash: a1181...d9e

Hvorfor jeg blander det inn? Det handler om at jeg syns det er nok av passord og brukernavn å holde orden på. Jeg er litt lei av det... HI

Anonymous poster hash: a80da...3ae

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 19909...c1f
Skrevet

Hihi, jeg ler meg skakk over navnet. Var ikke digipost noe på digimon (barnetv) ? 😂

Anonymous poster hash: 39c6a...083

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...