Gå til innhold

Ang sitering inni tråder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes sitering tar så mye plass inni trådene. Kunne det vært bedre å skrive "til anonym...123:" for eksempel? Det er jo ofte nesten alle kommentarene i trådene som blir sitert igjen og igjen. :)

Anonymous poster hash: cb025...ca5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes sitering tar så mye plass inni trådene. Kunne det vært bedre å skrive "til anonym...123:" for eksempel? Det er jo ofte nesten alle kommentarene i trådene som blir sitert igjen og igjen. :)

Så da skal man lete gjennom side på side for å finne ut hva anonym123 skrev? Hvis bare folk kunne bli flinkere til å bare sitere den man skal sitere og redigere bort de tidligere siteringene, så ville de ikke være så stort problem

Anonymous poster hash: 5cf32...e42

Skrevet

Helt enig i ditt forslag :)

Skrevet

Så da skal man lete gjennom side på side for å finne ut hva anonym123 skrev? Hvis bare folk kunne bli flinkere til å bare sitere den man skal sitere og redigere bort de tidligere siteringene, så ville de ikke være så stort problem

Støtter denne!

Anonymous poster hash: 9ed2f...d7d

Skrevet

Jeg tenker for så vidt også på mange sitater mellom nettrollene og "beskytterne" i trådene. Nettrollene er ute etter respons og ødelegger masse tråder. Kanskje det hjelper å overse dem?

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns det skulle bare bli ett sitat hver gang man siterer, dvs at kun siste sitering var synlig.

Og legg gjerne denne til Ris og Ros, heller enn her på Anonym!

Skrevet

Syns det skulle bare bli ett sitat hver gang man siterer, dvs at kun siste sitering var synlig.

Og legg gjerne denne til Ris og Ros, heller enn her på Anonym!

Veldig enig i dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...