Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Jeg synes sitering tar så mye plass inni trådene. Kunne det vært bedre å skrive "til anonym...123:" for eksempel? Det er jo ofte nesten alle kommentarene i trådene som blir sitert igjen og igjen. Anonymous poster hash: cb025...ca5
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Jeg synes sitering tar så mye plass inni trådene. Kunne det vært bedre å skrive "til anonym...123:" for eksempel? Det er jo ofte nesten alle kommentarene i trådene som blir sitert igjen og igjen. Anonymous poster hash: cb025...ca5 Så da skal man lete gjennom side på side for å finne ut hva anonym123 skrev? Hvis bare folk kunne bli flinkere til å bare sitere den man skal sitere og redigere bort de tidligere siteringene, så ville de ikke være så stort problem Anonymous poster hash: 5cf32...e42
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Helt enig i ditt forslag Anonymous poster hash: cb025...ca5
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Så da skal man lete gjennom side på side for å finne ut hva anonym123 skrev? Hvis bare folk kunne bli flinkere til å bare sitere den man skal sitere og redigere bort de tidligere siteringene, så ville de ikke være så stort problem Anonymous poster hash: 5cf32...e42 Støtter denne! Anonymous poster hash: 9ed2f...d7d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 Jeg tenker for så vidt også på mange sitater mellom nettrollene og "beskytterne" i trådene. Nettrollene er ute etter respons og ødelegger masse tråder. Kanskje det hjelper å overse dem? Anonymous poster hash: cb025...ca5
Gjest Antarctica Skrevet 9. mars 2016 #6 Skrevet 9. mars 2016 Syns det skulle bare bli ett sitat hver gang man siterer, dvs at kun siste sitering var synlig. Og legg gjerne denne til Ris og Ros, heller enn her på Anonym!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #7 Skrevet 10. mars 2016 Syns det skulle bare bli ett sitat hver gang man siterer, dvs at kun siste sitering var synlig. Og legg gjerne denne til Ris og Ros, heller enn her på Anonym! Veldig enig i dette Anonymous poster hash: 5cf32...e42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå