Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Går rundt og tror at mannen er utro... prøver å finne alle tegn. Har snoket på mobilen uten funn... Nå er han på jobb i to uker. Prøvde å ringe I sted og tlf var av. Han sa den var tom for strøm og jeg tror heller at han ligger med noen...... Blir sprø. Han er egentlig verdens snilleste foruten klining med en dame for 10 år siden da han var 18 år... Er det vanlig å føle det slik? Jeg er sjelden eller aldri sjalu 😕😕 Anonymous poster hash: de56f...46c
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Jeg vet ikke. Men man blir jo ekstra hormonell som gravid, så ikke alle som er like "tilregnelig" hele tiden Jeg synes det er viktig å lytte til magefølelsen, men samtidig må du finne ut om det virkelig er magefølelsen din, eller bare paranoia fordi du er gravid og kanskje ikke føler deg like attraktiv som før eller dere har mindre sex enn før. Husk også at det er et tillitsbrudd å snoke på hans telefon. Anonymous poster hash: d9cf7...a3b
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 Absolutt ikke vanlig å bli det, men jeg tror nok man kan bli mer sensitiv i den perioden. Kan følelsen alene komme av at han tar mindre på deg og bare har mer behov for kompistid før babyen kommer? Anonymous poster hash: d97ea...d88
Vimsa89 Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 Jeg er gravid i uke 15, og har hatt det akkurat på samme måte siden jeg var ca 7 uker på vei. Jeg trur plutselig at han har hatt sex med alle jeg møter, og blir utrygg bare han drar på butikken. Nå skal det sies at det har skjedd en del "uheldige" ting i forkant og underveis som har vært med på å forsterke veldig disse følelsene (de starta ikke helt uten grunn, men det blir også bare verre). Jeg har faktisk blitt henvist til psykolog (og får snart time) pga at det her tar knekken på både meg og forholdet.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Vanlig å bli kvalm...... og feit. ikke paranoid Anonymous poster hash: ab777...b3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå