Gå til innhold

Hva synes dere om denne boligen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et par i 30 årene, ingen barn.

Bor i et hus nå som er 160kvm, altfor stort for oss og hovedetasjen er i andre. Vi har bodd i jessheim før men flyttet til et annet sted her vi er nå og vi trives ikke, vil tilbake til jessheim.

Innspill takk :)

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=72375828

Anonymous poster hash: 9b02f...02c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri flyttet fra enebolig til rekkehus på ei knøttlita tomt, i alle fall. Og borettslag, attpå til. Tenk deg om!

Anonymous poster hash: 06a1c...cf3

Skrevet

Man bor ikke i Jessheim, man bor PÅ Jessheim 😉

Jeg er født og oppvokst på Gystad så dette dro frem gamle minner, hadde en bestekompis på Ekornrudveien. Fikk nesten hjemlengsel...

Huset var helt greit det, men jeg kunne aldri bodd sånn selv. Null privatliv, fullt innsyn, altfor tett.

Anonymous poster hash: 0ec7d...71e

Skrevet

Syntes leiligheten var fin jeg 😊 har selv vokst opp i borettslag og elsket det. Barn på alle kanter 😉

Om huset dere har nå er for stort og dere syntes leiligheten er mer passende, så kjør på!

Deilig med liten hageflekk, Mindre å holde styr på 😉

Go for it 😄

Skrevet

Likte det :)  Stova var veldig lita, så trur i det tilfellet at eg ville ha åpna opp mot det romslege kjøkkenet, sjølv om eg vanlegvis ikkje er så glad i åpen løysing. Likte uteplass og hage.

Skrevet

Hvordan kan 160 kvm være altfor stort? Og hvorfor da kjøpe noe ennå større? Skjønte ikke helt akkurat det. Men til det du spør om, jeg syntes det så helt greit ut, men ville aldri bodd der selv. Trives best i enebolig og mye plass rundt meg.

Anonymous poster hash: 61c05...6c9

Skrevet

Jeg likte godt detaljen fra uteplassen, bilde 23, ellers var ikke huset noe særlig.

Anonymous poster hash: 5dfa9...cb8
Skrevet (endret)

Litt stiv pris, men ellers er det grei planløsning. Borettslag er ikke for alle, men har man greie naboer og litt fleksibel selv bør det gå bra. Rimelige løsninger rundt i boligen, men helt fint. Om dere får barn bør dere kanskje vurdere å gjøre om stua oppe til deres eget soverom og gjøre om soverommet nede til barnestue med leker etc. Best å ha voksne og barn på samme etasje pga brannfare.

Endret av Froggi83
Skrevet

Takk for svar alle sammen!:)

Grunnen for at jeg sa at huset vårt er for stort er, at vi har fire digre soverom, og to digre bad, pluss at stuen er i andre og ikke i første, noe som jeg er lei av. Og vi trives ikke her.

Anonymous poster hash: 9b02f...02c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...