Gå til innhold

Er 3D ultralyd verdt pengene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil anbefale en i Oslo/Asker/Bærum?

 

Anonymous poster hash: e9d08...175

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Syns absolutt det er verdt pengene ja!

Endret av me_87
Skrevet

Ja, se så fint bilde da😄😍

 

Anonymous poster hash: e9d08...175

Skrevet

ja verdt pengene :)

Skrevet

Verdt pengene ja!

 

Anonymous poster hash: 5e391...a8f

Skrevet

Dere som har tatt, hvilken uke var det? 😊

 

Anonymous poster hash: 0898d...642

Skrevet

Verdt pengene :) tok i uke 30 og 31, hos henholdsvis Martin Lundring på Jessheim og Ultralydklinikken på cc vest. Veldig fornøyd med begge.

 

Anonymous poster hash: 37798...7e0

Skrevet

Vi tok på ultralydklinikken på Lysaker begge gangene (http://ultralydklinikken.no/). Veldig fornøyd :) Han estimerte også riktig fødselsvekt! Var vel en gang mellom uke 28 og 30, husker ikke helt. Det står på nettsiden når de anbefaler for best bilder.

 

Anonymous poster hash: 64e66...e6b

Skrevet

Det var koselig og jeg syntes vel på en måte at det var "verdt det" mrd første fordi jeg følte at ventetida var så lang. Jeg tok ikke 3d ul med nr to, det ble liksom ikke tid og føltes ikke så viktig.

Skrevet

Ultralydklinikken anbefales på det sterkeste. Tror den på Lysaker er flyttet til drammen nå, men utrolig dyktig og hyggelig opplevelse.

Vi syntes det var verdt det!

 

Anonymous poster hash: 2bf96...c20

Skrevet

Ultralydklinikken anbefales på det sterkeste. Tror den på Lysaker er flyttet til drammen nå, men utrolig dyktig og hyggelig opplevelse.

Vi syntes det var verdt det!

 

Anonymous poster hash: 2bf96...c20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...