Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er to forskjellige farger da, jeg tenkte den rosa og grå....ikke den grønne for det blir kanskje litt mye farge...

HI

Anonymous poster hash: 4dc5d...7ac
Skrevet

Beklager, men den synes jeg ikke var noe fin

Anonymous poster hash: a5e32...5d0
Skrevet

Så langt unna min smak som det er mulig å komme...

Men er det din smak, så kjør på...

Anonymous poster hash: 1baea...e8a

Skrevet

Det er to forskjellige farger da, jeg tenkte den rosa og grå....ikke den grønne for det blir kanskje litt mye farge...

HI

Du skulle ha gitt linken til den rosa og grå i stedet for da, for den var et hakk bedre enn den grønne synes jeg

Anonymous poster hash: a5e32...5d0

Skrevet

Hippiekjole? :-)

Anonymous poster hash: f56ce...5b7

Skrevet

Vil liksom ha noe sommerlig, litt løst og ledig, da jeg skal på noen fester/tilstellinger utover våren og sommeren... men så har jeg noen kg for mye etter 2015 babyen min som jeg ønsker å skjule litt.... Blant annet litt ekstra på overarmer og mage...

HI

Skrevet

Jeg likte den rosa og grå. Fin fasong og duse farger. Litt mye mønster etter min smak, men den var fremdeles fin.

Anonymous poster hash: 108ad...26d
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg syns det var en veldig fin kjole jeg, da :P

Ang tilbehør; jeg tror ikke jeg ville hatt så mye av det. Kjolen er nok som den er liksom. Kanskje et pent enkelt armbånd i sølv eller gull, eller et par kule øredobber til!? Null bling, det vil se veldig rart ut til!

Skrevet

Syns den ble litt mye. Kunne brukt den, men da med håret i en høy hestehale og ingen smykker utover noen små øredobber. Har du sett på Floyd sine kjoler? De er veldig flatterende.

http://www.floyd.no/kjoler/festkjoler

Skrevet

Jeg likte den grønne best. Den rosa var vektig dus i fargene og da skal du ha mye farge selv for å ikke se fargeløs ut. Men hvis du blir veldig brun i sommer, kan den rosa også bli bra.

Anonymous poster hash: 44f98...5ec

Skrevet

Jeg synes den var regelrett grusom.

Anonymous poster hash: 4324a...a7e

Skrevet

Snittet og fasongen på kjolen et veldig fin, men syntes det blir litt mye mønster for min smak.

Som tilbehør til kjolen ville jeg valgt noe veldig enkelt og nøytralt. Brune stroppesandaler, liten brun veske og tynne armbånd. Løst, litt rufsete hår og nøytral sminke.

Skrevet

Jeg likte den grønne best. Den rosa var vektig dus i fargene og da skal du ha mye farge selv for å ikke se fargeløs ut. Men hvis du blir veldig brun i sommer, kan den rosa også bli bra.

Anonymous poster hash: 44f98...5ec

Blir brun, har mørkt hår og brune øyne. Kler dus rosa veldig godt(en av de få fargene jeg VET at jeg kler :P )

HI

Skrevet

Jeg synes den var fin! Ville begrenset "blinget" og bare hatt noen enkle smykker, eller ingen. Kanskje bare et armbånd eller øredobber. Flate sandaler eller kilehel. Ensfarget veske.

Skrevet

Jeg likte den veldig godt, men den grønne best.

Skrevet

Likte den rosa 😊 enig i de som sier enkelt tilbehør

Skrevet

Jeg synes den var kjempefin. Ville hatt noen nøytrale sandaler til og et enkelt langt smykke.

Anonymous poster hash: 67241...bf7

Skrevet

Likte den godt. Men vet du at disse kjolene er utrolig lange? Jeg er bare 165, og har prøvd de, og selv med høye hæler så vil den subbe veldig i bakken.

Anonymous poster hash: f7b01...f4b
Skrevet

Jeg innbiller meg at det er er sånt stoff som klistrer seg litt til kroppen og ihvertfall ikke skjuler litt ekstra polstring rundt magen?

Litt for hippie med de armene synes jeg, men ellers helt grei.

Anonymous poster hash: b9e1b...f4b
Skrevet

Syns i grunnen dne grønne var finest.

Anonymous poster hash: a2071...8d3
Skrevet

Den grønne synes jeg var kjempfin! Ser for meg et litt stort armbånd og noen matchende øredobber til, i litt hippie-stil.

Jeg sendte for øvrig også etter en Ilse Jacobsen kjole, da jeg synes de er flotte. Men passformen på kjolen ble helt feil på meg. Det var ikke samme type som den du har tenkt da. Men en venninne av meg har en slik som du tenker på. Hun har noen kilo for mye rundt livet, og hun så veldig stor ut i den, hun så rett og slett gravid ut. Stoffet er veldig tynt, og fremhever lett det du ønsker å skjule :-P

Tenkte bare å nevne det, for det kan være lurt å være klar over :-) Men kjolen er nydelig! Kunne gjerne hatt en sånn :-)

Skrevet

Beklager, men ingen av kjolene her synes jeg var noe fine. Ser ut som sånn "rør" vi tittet gjennom på barneskolen og fikk frem fargespekter av noen bilder.

Også synes jeg den så veldig "strandaktig" ut.

Snittet kan dog være flatterende da:-)

Skrevet

Fin fasong, og siden du er mørk og blir brun tror jeg både den rosa og den grønne hadde vært fin til deg. Ville hatt så enkelt tilbehør som mulig og en beige/lys grå veske og sko.

Anonymous poster hash: 94531...34d
Skrevet (endret)

Likte begge to, kanskje spesielt den grønne. Blir man lett brun er det lett for å se ut som en gresk gudinne i disse kjolene :)

Tror et enkelt smykke og en litt røff flettefisyre passer perfekt til.

Endret av Oddny Mathilda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...