Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Har brekt det ene benet i foten metastasararaaa et eller annet. Det ytterste, så det er vel nr 5. Har gått med en midlertidig gips en uke nå og skal på kontroll og få hel gips om en uke. Jeg har vært flink til å holde meg i ro, så langt det lar seg gjøre med hus på 3 etasjer og to barn under 3 år. Jeg har vært litt hoven på kveldene, men ikke noe vondt. I dag så skled den ene krykka mi og jeg tok i mot med foten som ikke engang bør være i nærheten av gulvet og det gjorde sååå vondt. Kjente hvor det var brekt. Nå er jeg litt hoven, men gjør ikke vondt. Kjenner det hvis jeg beveger mye på tærne og foten. Bør jeg dra på legevakta for å få sjekket med en gang eller holder det med å vente til kontroll om en uke siden det ikke er sååå vondt lenger. Eller drøye det i dag og kanskje ringe inn til sykehuset i morgen og bare høre? Anonymous poster hash: 64d8b...a88
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Jeg hadde ringt sykehuset og hørt med de Anonymous poster hash: d4583...55c
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Jeg hadde ringt sykehuset og hørt med de Anonymous poster hash: d4583...55c I morgen eller nå? Anonymous poster hash: 64d8b...a88
Gjest Minnieropptatt Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Du bør ringe nå for å høre med de hva de mener du burde gjøre.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 Jeg hadde ringt sykehuset og hørt med de Anonymous poster hash: d4583...55c I morgen eller nå? Anonymous poster hash: 64d8b...a88 Jeg hadde ringt nå Anonymous poster hash: d4583...55c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå