Gå til innhold

Angående hudpleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke så god råd, så kan noen hjelpe meg hva som er det viktigste produktene å ha mtp hudstell av disse:

rengjøring, ansiktvann, serum, olje, øyekrem, dagkrem, nattkrem, peeling, maske?

Hva er det viktigste å kjøpe?

Anonymous poster hash: 72285...1db
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rengjøring (sminkefjerner) og dagkrem mener jeg i alle fall. Men jeg kjøper sminkefjerner på Rema, så jeg er nok ingen ekspert 😉

Anonymous poster hash: ca647...3e8

Skrevet

...og peeling (også fra Rema, haha)

Skrevet

Er den bra? Hvilken bruker du?

Anonymous poster hash: 3efe3...91e

Skrevet

Bruker Nivea både peeling og sminkefjerner. De er bra nok til meg i alle fall, men har ikke prøvd så mange forskjellige. Har brukt disse i mange år. Og så bruker jeg Biotherm aquasource dag- og nattkrem, fra parfymeri.

Skrevet

Bruker Nivea både peeling og sminkefjerner. De er bra nok til meg i alle fall, men har ikke prøvd så mange forskjellige. Har brukt disse i mange år. Og så bruker jeg Biotherm aquasource dag- og nattkrem, fra parfymeri.

Jeg bruker ansiktsvasken og sminkefjerner til Nivea, er og veldig fornøyd med jeg de

• 9 måneder senere...
Skrevet

Jeg bruker dr.greve intimsåpe til alt :P Får utslett av alle andre produkter, så den brukes både som sminkefjerner og kroppsvask ;)

Ellers bruker jeg miniderm fra ACO som hudkrem. Lager egen skrubb: olivenolje, honning, sukker og salt.

Har veldig fin hud med dette, med en gang jeg prøver noe annet får jeg voldsomme utbrudd.

Anonymous poster hash: 250b4...581

Skrevet

Det viktigste er en god rens, gjerne en som både renser og fjerner sminke, du får ikke vekk smuss, forurensing, talg og oljer fra huden uten en god rens :-) så har du en krem, kjøp en som du kan bruke til både natt og dag, det er viktig å tilføye fuktighet, det vil hjelpe for å få fukten i huden din til normale verdier slik at andre "problemer" som urenheter, tørrhetsflekker og tørrhetslinjer forsvinner :-)

Etterhvert ville jeg fått inn en peeling, den fjerner døde hudceller som sitter på huden og hjelper til å fornye celledelingen :-) et ansiktsvann eller toner er godt å få inn da den fjerner rester etter produkter og nøytraliserer ph verdien i huden :-) så ville eg fått inn en øyekrem! Huden rundt øynene er veldig tynn og skal ikke ha samme krem som resten av fjeset :-)

Når du skal ut å ha produkter vil eg anbefale kicks sin egen hudpleie serie, fine priser og gode produkter. Jeg har prøvd det meste av merkee, dyre som billige og jeg bruker til vanlig en vlanding mellom kicks og clinique :-)

Skrevet

Resterende produkter får du inn etterhvert som du finner ut hva du trenger :-) søk gjerne opp kicks sin egen hudpleie serie på kicks.no de har også startkit til en billig peng!

Husk at syklusen til huden er på ca 28 dager alt fra alderen din, så husk å gi produktene tid før du bedømmer om du syns de fungerer eller ikke :-) om du ikke har brukt kremmer og slikt før kan du oppleve at huden din endten suger til seg fukten eller at du føler det ikke trekker inn, uansett så gi det tid og rens morgen.og kveld og påfør fukt! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...