Gå til innhold

Gaver i bursdag til tvillinger - do's and dont's...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er bedt i bursdag til tvillinggutter i barnehagen og ble usikker på om det er regler for gaver. Bør det være to identiske gaver, kan jeg kjøpe en større/ finere gave på deling? Regler om max 100,- pr barn i foreldregruppa og om de får felles, type spill, byggeklosser etc.

Noen med tips/ erfaringer?

Anonymous poster hash: ccbdc...597

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av erfaring fra mine egne tvillinger, kjøp likt.

Skrevet

Ville kjøpt noenlunde like gaver, ev forskjellig farge. Særlig iom at du sannsynligvis ikke kjenner dem veldig godt.

Ev kan du satse på en felles gave, et spill de kan spille sammen ol. Jeg har også tvillinger :)

Når de blir større blir det noe annet...

Skrevet

De fyller 4 år, kjenner de ikke veldig godt men de er 4 barn i familien og sporty/ ujålete så vil unngå billig leker etc. Ser hva jeg finner på enten Ark, Br-leker eller KappAhl imorgen, føler gavene kommer fra en av de butikkene! HI

Anonymous poster hash: 5eb86...2b4

Skrevet

Kule drikkeflasker, det fikk min 4 åring og ble kjempeglad!

Anonymous poster hash: 3b236...c5c

Skrevet

Takk for tips, tar gjerne imot flere! 😊HI

Skrevet

Lego er stort sett bankers

Men kan jeg da kjøpe en større boks på deling eller to mindre, en til hver?

Skrevet

Lego er stort sett bankers

Men kan jeg da kjøpe en større boks på deling eller to mindre, en til hver? Anonymous poster hash: 5eb86...2b4

Ville kjøpt et større sett de kan ha sammen :)
Skrevet

Kjøp gavekort på kino så får de en opplevelse. De er ikke så opptatt av gavene enda.

Når det er sagt ønsket foreldrene til de tvillingene vi kjenner gjerne at vi kjøpte forskjellige gaver fordi tvillingene selv er forskjellige. Vi brukte å kjøpe kinobilletter eller spleiset på teaterbillett er. Da kunne ungene selv velge om en ville se karsten og Petra og en annen se Lego filmen. Funket som snus ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...