Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Noen som har noen tips til hvordan man skal trene seg til dette? Anonymous poster hash: f1056...931
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Gå ned i vekt. Får det ikke til!!!! Jeg er smålei alt, medisinerer meg med sjokolade og chips hver kveld nesten. Er så leeeiiii!!!!! Går turer, husarbeid og jobb, det går i ett.... og når kvelden kommer, så kooooooser jeg meg med stillhet og noe i munnen. Jeg er tragisk! Anonymous poster hash: f1056...931
Berta_78 Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Du har et veldig godt utgangspunkt! Det finnes enkelte som har prøvd "alt" og som bare ikke finner feilen. For deg er det utrolig lett: kutt kosematen. Du kommer til å oppleve et hav av forskjell i løpet av noen måneder. Men du må bestemme deg, hva vil du mest? Ned i vekt og ha midje eller trøstespise på kvelden? Det du vil mest vinner. Men du kan ikke gjøre det litt. Bestemme seg, handle deretter! Du kan snackse på sukkererter, små tomater, granateple, melon, tørkete kikerter, grønnsaker med mager kesam med urter, varme supper, cottage cheese og bær etc etc. Godteri og pottis er dyrt, så du vil ikke merke noen forskjell i budsjettet. Lykke til, det klarer du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå