Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Noen som har erfaringer med denne? Kan den anbefales? Anonymous poster hash: 77825...a63
Skalskalikkeskalskalikke Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Ingen? Noen må vel bruke denne på jobb?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Anbefaler PPS i stedet. Videoene med forklaringer på Sykepleierhåndboka er i beste fall irriterende... Langdryg, bruker tid på det selvfølgelige. Anonymous poster hash: 89165...aee
Skalskalikkeskalskalikke Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Tusen takk! Du aner tilfeldigvis ikke hvor mye det koster også, å få tilgang? Prøvde å lete på nettet, men fant ikke ut noe...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 Dessverre. Du får sende en forespørsel: [email protected] [email protected] Anonymous poster hash: 89165...aee
Katta82 Skrevet 10. mars 2016 #7 Skrevet 10. mars 2016 Men e ikkje du helsepersonell? Evt student? Du har vel tilgang på PPS gratis gjennom helsebiblioteket då?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #8 Skrevet 10. mars 2016 Men e ikkje du helsepersonell? Evt student? Du har vel tilgang på PPS gratis gjennom helsebiblioteket då? Der jeg jobber har vi dessverre ikke tilgang til dette, vi har en egen intern metodebok for foretaket. Vi jobber med å få inn PPS. KOster visst ganske mye... Anonymous poster hash: 89165...aee
Skalskalikkeskalskalikke Skrevet 10. mars 2016 #9 Skrevet 10. mars 2016 Takk for svar, begge to! Jeg jobber som avdelingsleder på et lite sykehjem. Vi er ca 14 ansatte, og har fått et tilbud fra SHB som vi ikke kan akseptere, da det er altfor dyrt. Tenker/håper at andre løsninger kan være billigere, men, de vet å ta seg betalt... Skal sjekke ut PPS. Men ingen av denne type tjenester er gratis. Det må betales av kommunen/foretaket per måned.
Katta82 Skrevet 10. mars 2016 #10 Skrevet 10. mars 2016 Åhh, my bad. Men eg trudde vitterlig at ein fekk tilgang til helsebiblioteket i kraft av å vere autorisert sjukepleiar?? Hadde iallefall tilgang til det tidligare.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #11 Skrevet 10. mars 2016 Takk for svar, begge to! Jeg jobber som avdelingsleder på et lite sykehjem. Vi er ca 14 ansatte, og har fått et tilbud fra SHB som vi ikke kan akseptere, da det er altfor dyrt. Tenker/håper at andre løsninger kan være billigere, men, de vet å ta seg betalt... Skal sjekke ut PPS. Men ingen av denne type tjenester er gratis. Det må betales av kommunen/foretaket per måned. PPS er nok ikke billig det, heller. Som hun over skriver er det mulig å se prosedyrer på Helsebiblioteket, de er gratis (du må bare registrere bruker), og de er forskningsbasert. Det som ikke er bra at de ikke har alle prosedyrer, og noen av prosedyrene har gått ut på dato. Det jobbes med det, men det er begrensede midler (Var på kurs med en som jobber med utvikling av fagprosedyrer, derfor vêr jeg det) Anonymous poster hash: 89165...aee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå