Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Pus har vært aggressiv noen år, men bare blitt mye verre. Så siden vi snart får nyfødt i hus må vi gjøre noen tiltak. Viser seg at pus har stress utløst angst. Pluss at pus har problemer med tennene og smerter i munnen. Så nå må vi i gang med tannpleie i narkose, nytt type for, noe duft greier som skal gjøre ho roligere. Og i værste fall angst dempende medisiner. Håper bare forsikringa dekker endel av det. Men i kveld må jeg ta det vonde praten med mannen min, hva gjør vi hvis ikke forsikringa dekker noen ting. Hoff stakkar pusen min.... Anonymous poster hash: abb6b...641
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Jøss! Høres ugreit ut, håper tiltakene virker. Jeg er kjempeglad i katter, og har 4 stykker, men hvis de ikke har det noe godt må de jo få slippe. Lykke til!! Anonymous poster hash: b4f2f...173
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Vi ønsker jo ikke at ho skal lide. Dyrlegen selv var optimistisk til behandling, men det avhenger litt av forsikringa pga dette blir dyrt. Er jo derfor jeg har betalt veterinær og medisin forsikring i snart 8 år, for å slippe de store utgiftene. Å avlive føles som siste utvei. Ho er en del av familien, vi har jo hatt ho i 8 år nå Anonymous poster hash: abb6b...641
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå