Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Pga så store mandler. Hva blir gjort første timen? Bare sjekke mandlene? Om de skal operere hvor lang tid etter timen pleier det å gå? Flere mnd? Hun blir 3 år i november, trodde ikke de opererte før etter 3? Anonymous poster hash: 12e68...e8b
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Etter de er 3 år, men ventetiden er uansett lang Anonymous poster hash: 903ce...6cc
Gjest Kira Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Her sjekket de ungen nøye første timen, og operasjon ble bestemt. Fikk brev i posten litt senere om at det var ca 6 mnd ventetid og at vi ville få en innkalling til operasjon 2-3 uker før.
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Vår opererte når han var 1.5 år. Ble henvist fra fastlege, hadde samtale på sykehuset i desember hvor de sjekka ørene og halsen, ble operert i februar. De sa de helst ikke opererte de som var under 15 kilo pga fare for blodtap
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 Hun er stor for alderen, men er ikke bikket 15kg tror jeg. Da får vi bare vente og se hva de sier på sykehuset neste uke. Anonymous poster hash: 12e68...e8b
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. mars 2016 #6 Skrevet 9. mars 2016 Hun er stor for alderen, men er ikke bikket 15kg tror jeg. Da får vi bare vente og se hva de sier på sykehuset neste uke. Anonymous poster hash: 12e68...e8b Nei det var ikke min heller, men det var som et svar til at de måtte være over 3 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå