Gå til innhold

Jeg trener ca 3 timer i uka, er det "nok"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Relativt tøff trening, både mtp styrke og utholdenhet. Jeg savner å se tydeligere resultater.

Anonymous poster hash: 7cb5a...067
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser du rett da? 

Når jeg drev med fitness trente jeg 2-3 timer pr dag på senter  + 2 timer med løping på fjellet. Blir vell noe helt annet enn det du er ute etter. :) Men jeg tenker at så lenge man er aktiv i 2-3 timer hver dag så skal man være godt fornøyd. Det kan være blanding av løping, trening, kjapp gange, styrke, svømming eller hva enn en syns er moro :) 

Anonymous poster hash: 9b077...c8f
Skrevet

Spiser du rett da?

Når jeg drev med fitness trente jeg 2-3 timer pr dag på senter + 2 timer med løping på fjellet. Blir vell noe helt annet enn det du er ute etter. :) Men jeg tenker at så lenge man er aktiv i 2-3 timer hver dag så skal man være godt fornøyd. Det kan være blanding av løping, trening, kjapp gange, styrke, svømming eller hva enn en syns er moro :)

Ho skrev vel 3 timer I UKA...

Anonymous poster hash: 37f5c...767

Skrevet

Spiser du rett da?

Når jeg drev med fitness trente jeg 2-3 timer pr dag på senter + 2 timer med løping på fjellet. Blir vell noe helt annet enn det du er ute etter. :) Men jeg tenker at så lenge man er aktiv i 2-3 timer hver dag så skal man være godt fornøyd. Det kan være blanding av løping, trening, kjapp gange, styrke, svømming eller hva enn en syns er moro :)

Ho skrev vel 3 timer I UKA...

Anonymous poster hash: 37f5c...767

Ja, og jeg skrev 2-3 timer pr dag med fysisk aktivitet. Da mener jeg ikke at man skal bo på treningssenteret i flere timer hver dag, men at man er aktiv i 2-3 timer hver dag.. som at man går tur, trener litt, hagearbeid, snømåking, herjer med ungene etc.

Skrevet

3 timer i uka - er det da fordelt på 3 økter/dager? Det bør være nok, men pass på at du ikke spiser opp kalorier du forbrenner på trening. Kostholdet er aller viktigst hvis du vil ned i vekt.

Anonymous poster hash: 5536e...af6

Skrevet

Det anbefales en halvtime hver dag, så du er nesten innafor med dine 3 timer.. Ta evnt en rask gåtur på søndag en halvtimes tid så er det nok :)

Anonymous poster hash: a22dc...447
Skrevet

Nok til hva?

Å bli i bedre form enn de fleste 50 åringer, ja.

Å vinne OL, nei.

Anonymous poster hash: 7ce6c...b91
Skrevet

Nok til å se antydning til litt mer muskler. Jeg er normalvektig (172/68), og spiser sunt. Timene er fordelt på to turer på helsestudio, hver på halvannen time, med nokså tøff og intensiv trening.

Anonymous poster hash: 0dd9f...fe8
Skrevet

Nok til å se antydning til litt mer muskler. Jeg er normalvektig (172/68), og spiser sunt. Timene er fordelt på to turer på helsestudio, hver på halvannen time, med nokså tøff og intensiv trening. Anonymous poster hash: 0dd9f...fe8

Du blir nok langsomt sterkere, men synlige muskler med trening to ganger i uka er nok ikke så sansynlig.

Anonymous poster hash: 7ce6c...b91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...