Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Han har forvandlet seg fra å være mammas kosegutt til en liten tyrann. Begynte på skolen i høst og har etter det blitt helt forferdelig å ha i hus. Han er negativ til alt. Svarer tvert nei til alt jeg sier. Gjør motsatt av hva jeg sier ...hele tiden! Terger lillesøster og sier han ønsker minsten bort. Har aldri før merket noe særlig sjalusi. Dette er noe annet. Som et liten pubertetstroll. Og jeg blir rasende på han...som et PMS-troll. Hvordan i huleste klarer jeg å snu dette? Jeg kjenner bare adrenalinet koker når han setter i gang...😠😟 Anonymous poster hash: ba673...731
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Blir han kanskje mobbet? Anonymous poster hash: b8aea...c10
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Har ingen tips å komme med, men har hørt at det ikke er så uvanlig med en slik periode i 6-årsalderen. Anonymous poster hash: 7469d...a0d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Blir han kanskje mobbet? Anonymous poster hash: b8aea...c10 Nei. Han har en liten klasse og gode venner. Anonymous poster hash: ba673...731
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 Helt normalt. Det kalles 6-årstrass eller prepubertet. Femåringen min har begynt så smått også. Smeller med dører, tramper og hyler hvis han ikke får det som han vil. Anonymous poster hash: f260f...16f
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #6 Skrevet 9. mars 2016 Veldig vanlig første halvåret-året på skolen, mye omveltninger, går seg som regel til igjen, overse tullet og fang ham inn når han er god. Anonymous poster hash: 5799e...651
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå