Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Var i dag til tannpleier med jenta på 5 til rutinekontroll, hvor tannpleieren mener at jenta bør kuttes i tungebåndet. Jenta vår har et godt språk og har ingen problemer med å uttale ord - hun ligger faktisk over snittet. Spurte hvorfor og hun mente at da ble det enklere å pusse tennene. Jeg synes dette hørtes merkelig ut, eller er jeg helt på viddene? Null hull og alt det der. Anonymous poster hash: 8927c...d04
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Min mor fikk tilbud om at de kunne kutte tungrbåndet mitt når jeg var ganske liten. Pga kort tungebånd. Hun valgte å ikke gjøre det og i dag kan jeg få blemme og vondt på det, fordi det er så kort. Det er akkurat som om det blir slitt og det gnager på tennene nede. Jeg kommer nok ikke til å gjøre noe med det, men noen ganger skulle jeg ønske at det ble gjort når jeg var liten. Er ikke alltid kjekt med en liten og kort tunge Selv om det kanskje høres ut som et lite problem, er det til tider en plage. Ang ifht tennene vet jeg ikke, det var lege/helsesøster som tok det opp med min mor, men jeg har aldri tenkt at det gjør tannpussen vanskelig. Anonymous poster hash: 2d90d...c3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå