Gå til innhold

Priskrig igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var en mann i Skien som handlet 35 kilo smågodt  :legrine:

Anonymous poster hash: 31380...6a8
Skrevet

Vanlige 12pk med egg billig også, samt de påskeeggene fra freia i lilla pakke. Kostet 19,90,- på rema idag ;)

Sikkert mye mer også, som kommer frem etterhvert!

Anonymous poster hash: ea574...ad9

Skrevet

Får se positivt på det, tenk så sunn jeg blir når det er tomt for smågodt i butikken 😊

Skrevet

Får vel ut og handle inn til påsken i kveld da 😜

Anonymous poster hash: 3c2d9...2a7

Skrevet

Kan de ikke sette ned pris på agurk også? Lei å betale 16,90 for 90% vann.

Anonymous poster hash: d6c5c...6d3
Skrevet

Ja til priskrig på frukt og grønt!!

Anonymous poster hash: 5f8a6...db3

Skrevet

Får dra ut å handle i morgen da. Men er usikker på om det er så bra tilbud her. Handlet på rema i går, og da kostet påske egg fra freia 32, og smågodt 6.90.

Anonymous poster hash: 6f057...20a
Skrevet

Er ikke priskrig på smågodt. Butikkene bytter leverandør og selger ut det de har billig for å bli kvitt det før den nye leverandøren kommer.

Anonymous poster hash: 8d940...f99

Skrevet

Får dra ut å handle i morgen da. Men er usikker på om det er så bra tilbud her. Handlet på rema i går, og da kostet påske egg fra freia 32, og smågodt 6.90.

På Rema 1000 her koster det 2,90

Anonymous poster hash: 89269...3f1

Skrevet

Og slik lures forbrukerne til å kjøpe det som koster produsentene minst å lage og som alle tjener mest på. Helsen driter de i bare de tjener nok penger.

Vær bevisst forbruker og ignorer alle disse priskrigene på godterier og søte ting. Og fråtse heller når de tilbyr grønnsaker, frukt og fisk. Slik kan vi styre tilbudet og prisen.

Anonymous poster hash: e44ad...431
Skrevet

Og slik lures forbrukerne til å kjøpe det som koster produsentene minst å lage og som alle tjener mest på. Helsen driter de i bare de tjener nok penger.

Vær bevisst forbruker og ignorer alle disse priskrigene på godterier og søte ting. Og fråtse heller når de tilbyr grønnsaker, frukt og fisk. Slik kan vi styre tilbudet og prisen.

Enig.💕

Skrevet

Er ikke priskrig på smågodt. Butikkene bytter leverandør og selger ut det de har billig for å bli kvitt det før den nye leverandøren kommer.

Anonymous poster hash: 8d940...f99

Det stemmer ikke.

Anonymous poster hash: c8ddb...ef0

Skrevet

Hamster man frukt og grønt på tilbud så blir det fort råttent

Anonymous poster hash: f6e40...2ed

Skrevet

Hamster man frukt og grønt på tilbud så blir det fort råttent

Anonymous poster hash: f6e40...2ed

Nei, da utnytter man råproduktene, lager mat som man kan fryse ned, man kan fermentere, man kan lage ulike påleggvarianter, noe kan fryses. Da slår man flere fluer i ett smekk. Man viser at man ønsker billigere grønnsaker og frukt, man bruker sin forbrukermakt. Med liten innsats så vil man få noen enklere dager eller uker fremover fordi man har ferdiglaget middag og andre måltider/pålegg/tilbehør. Og man kan faktisk også risikerer å bli litt sunnere ;)

Jeg bruker slike tilbudsperioder til å prøve ut nye oppskrifter hvor jeg kan bruke mer grønnsaker i, hvor jeg kan bruke grønnsaker som jeg ellers ikke bruker. Og nei, det tar ikke så veldig lang tid. Mye kan gjøres mens man venter på at dagens middag skal bli ferdig, eller sette av et par timer en helg.

Norske forbrukere er sørgelig lite bevisst den forbrukermakten de har!

Skrevet

Handlet vanlige hønseegg til 10 kr kartongen jeg, så nå blir det pytt-i-panne og speilegg til middag

Anonymous poster hash: e9ebe...2e8

Skrevet

Får dra ut å handle i morgen da. Men er usikker på om det er så bra tilbud her. Handlet på rema i går, og da kostet påske egg fra freia 32, og smågodt 6.90.

Samme priser her i går også, i dag derimot er det smågodt til 2,90 og lilla påskeegg til 18,90, samt billigere egg, 123 brownies/pannekaker...

Anonymous poster hash: 7a73e...caa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...