Gå til innhold

Et godt slanketips!👍


Anbefalte innlegg

Skrevet

1.spis mindre 2.Gå/tren mere.Jo, det funker!Skjønner meg ikke på dem som prøver diett på diett og ikke ser resultater!

 

Anonymous poster hash: 38b42...7fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1.spis mindre 2.Gå/tren mere.Jo, det funker!Skjønner meg ikke på dem som prøver diett på diett og ikke ser resultater!

 

Anonymous poster hash: 38b42...7fe

Det er godt dokumentert av forskning hvorfor de fleste går opp igjen. Oppskriften din er enklere enn realiteten, for dette er faktisk komplekst. 

 

Visste du at kroppen setter i gang en rekke mekanismer for å få vekten opp igjen etter nedgang? Eg får opplevelsen av å sulte kombinert med at maten smaker bedre i tillegg til at kroppen lagrer det den kan ved å sette ned forbrennningen. Noen klarer det, kanskje de er heldige og ikke opplever dette så strekt, kanskje de har mulighet til å fokusere på og planlegge alle måltider i åresvis etter endt nedgang etc. 

 

Anonymous poster hash: cea8a...9e8

Skrevet

Jeg spiste riktig, sultet aldri.Kjente jeg så mye som antydning til at jeg var sulten drakk jeg meg et stort glass vann👍

 

Anonymous poster hash: 38b42...7fe

Skrevet

Jeg spiste riktig, sultet aldri.Kjente jeg så mye som antydning til at jeg var sulten drakk jeg meg et stort glass vann

 

Anonymous poster hash: 38b42...7fe

Da var du kanskje heldig.

 

Anonymous poster hash: cea8a...9e8

Skrevet

 

Jeg spiste riktig, sultet aldri.Kjente jeg så mye som antydning til at jeg var sulten drakk jeg meg et stort glass vann

 

Anonymous poster hash: 38b42...7fe

Da var du kanskje heldig.

 

Anonymous poster hash: cea8a...9e8

Ikke heldig, men smart! Og konsekvent! Og langsiktig og målrettet!

 

Anonymous poster hash: 9b06e...9ef

Skrevet

 

Jeg spiste riktig, sultet aldri.Kjente jeg så mye som antydning til at jeg var sulten drakk jeg meg et stort glass vann

 

Anonymous poster hash: 38b42...7fe

Da var du kanskje heldig.

 

Anonymous poster hash: cea8a...9e8

 

 

Heldig har som regel lite med saken å gjøre. Riktige valg for egen kropp er svaret. (ikke den du kommenterte til)

 

Anonymous poster hash: 38af0...924

Skrevet

 

 

Jeg spiste riktig, sultet aldri.Kjente jeg så mye som antydning til at jeg var sulten drakk jeg meg et stort glass vann

 

Anonymous poster hash: 38b42...7fe

Da var du kanskje heldig.

 

Anonymous poster hash: cea8a...9e8

 

 

Heldig har som regel lite med saken å gjøre. Riktige valg for egen kropp er svaret. (ikke den du kommenterte til)

 

Anonymous poster hash: 38af0...924

 

En er heldig om en ikke merker noe særlig til disse mekanismene. De færreste normalvektige ville klart å holde vekten under vilkårene som mange tidligere overvektige må. Over 90% av alle slankere går opp i vekt igjen, det handler ikke bare om dårlige valg og gamle vaner slik mange liker å tro. 

 

Anonymous poster hash: cea8a...9e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...