Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 1.spis mindre 2.Gå/tren mere.Jo, det funker!Skjønner meg ikke på dem som prøver diett på diett og ikke ser resultater! Anonymous poster hash: 38b42...7fe
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 1.spis mindre 2.Gå/tren mere.Jo, det funker!Skjønner meg ikke på dem som prøver diett på diett og ikke ser resultater! Anonymous poster hash: 38b42...7fe Det er godt dokumentert av forskning hvorfor de fleste går opp igjen. Oppskriften din er enklere enn realiteten, for dette er faktisk komplekst. Visste du at kroppen setter i gang en rekke mekanismer for å få vekten opp igjen etter nedgang? Eg får opplevelsen av å sulte kombinert med at maten smaker bedre i tillegg til at kroppen lagrer det den kan ved å sette ned forbrennningen. Noen klarer det, kanskje de er heldige og ikke opplever dette så strekt, kanskje de har mulighet til å fokusere på og planlegge alle måltider i åresvis etter endt nedgang etc. Anonymous poster hash: cea8a...9e8
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Jeg spiste riktig, sultet aldri.Kjente jeg så mye som antydning til at jeg var sulten drakk jeg meg et stort glass vann👍 Anonymous poster hash: 38b42...7fe
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Jeg spiste riktig, sultet aldri.Kjente jeg så mye som antydning til at jeg var sulten drakk jeg meg et stort glass vann Anonymous poster hash: 38b42...7fe Da var du kanskje heldig. Anonymous poster hash: cea8a...9e8
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 Jeg spiste riktig, sultet aldri.Kjente jeg så mye som antydning til at jeg var sulten drakk jeg meg et stort glass vann Anonymous poster hash: 38b42...7fe Da var du kanskje heldig. Anonymous poster hash: cea8a...9e8 Ikke heldig, men smart! Og konsekvent! Og langsiktig og målrettet! Anonymous poster hash: 9b06e...9ef
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #6 Skrevet 9. mars 2016 Jeg spiste riktig, sultet aldri.Kjente jeg så mye som antydning til at jeg var sulten drakk jeg meg et stort glass vann Anonymous poster hash: 38b42...7fe Da var du kanskje heldig. Anonymous poster hash: cea8a...9e8 Heldig har som regel lite med saken å gjøre. Riktige valg for egen kropp er svaret. (ikke den du kommenterte til) Anonymous poster hash: 38af0...924
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #7 Skrevet 9. mars 2016 Jeg spiste riktig, sultet aldri.Kjente jeg så mye som antydning til at jeg var sulten drakk jeg meg et stort glass vann Anonymous poster hash: 38b42...7fe Da var du kanskje heldig. Anonymous poster hash: cea8a...9e8 Heldig har som regel lite med saken å gjøre. Riktige valg for egen kropp er svaret. (ikke den du kommenterte til) Anonymous poster hash: 38af0...924 En er heldig om en ikke merker noe særlig til disse mekanismene. De færreste normalvektige ville klart å holde vekten under vilkårene som mange tidligere overvektige må. Over 90% av alle slankere går opp i vekt igjen, det handler ikke bare om dårlige valg og gamle vaner slik mange liker å tro. Anonymous poster hash: cea8a...9e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå