Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 1.spis mindre 2.GÄ/tren mere.Jo, det funker!SkjÞnner meg ikke pÄ dem som prÞver diett pÄ diett og ikke ser resultater!  Anonymous poster hash: 38b42...7fe
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 1.spis mindre 2.GÄ/tren mere.Jo, det funker!SkjÞnner meg ikke pÄ dem som prÞver diett pÄ diett og ikke ser resultater!  Anonymous poster hash: 38b42...7fe Det er godt dokumentert av forskning hvorfor de fleste gÄr opp igjen. Oppskriften din er enklere enn realiteten, for dette er faktisk komplekst.  Visste du at kroppen setter i gang en rekke mekanismer for Ä fÄ vekten opp igjen etter nedgang? Eg fÄr opplevelsen av Ä sulte kombinert med at maten smaker bedre i tillegg til at kroppen lagrer det den kan ved Ä sette ned forbrennningen. Noen klarer det, kanskje de er heldige og ikke opplever dette sÄ strekt, kanskje de har mulighet til Ä fokusere pÄ og planlegge alle mÄltider i Äresvis etter endt nedgang etc.  Anonymous poster hash: cea8a...9e8
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Jeg spiste riktig, sultet aldri.Kjente jeg sĂ„ mye som antydning til at jeg var sulten drakk jeg meg et stort glass vannđ  Anonymous poster hash: 38b42...7fe
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Jeg spiste riktig, sultet aldri.Kjente jeg sÄ mye som antydning til at jeg var sulten drakk jeg meg et stort glass vann  Anonymous poster hash: 38b42...7fe Da var du kanskje heldig.  Anonymous poster hash: cea8a...9e8
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016  Jeg spiste riktig, sultet aldri.Kjente jeg sÄ mye som antydning til at jeg var sulten drakk jeg meg et stort glass vann  Anonymous poster hash: 38b42...7fe Da var du kanskje heldig. Anonymous poster hash: cea8a...9e8 Ikke heldig, men smart! Og konsekvent! Og langsiktig og mÄlrettet!  Anonymous poster hash: 9b06e...9ef
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #6 Skrevet 9. mars 2016  Jeg spiste riktig, sultet aldri.Kjente jeg sÄ mye som antydning til at jeg var sulten drakk jeg meg et stort glass vann  Anonymous poster hash: 38b42...7fe Da var du kanskje heldig.  Anonymous poster hash: cea8a...9e8   Heldig har som regel lite med saken Ä gjÞre. Riktige valg for egen kropp er svaret. (ikke den du kommenterte til)  Anonymous poster hash: 38af0...924
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #7 Skrevet 9. mars 2016   Jeg spiste riktig, sultet aldri.Kjente jeg sÄ mye som antydning til at jeg var sulten drakk jeg meg et stort glass vann  Anonymous poster hash: 38b42...7fe Da var du kanskje heldig.  Anonymous poster hash: cea8a...9e8   Heldig har som regel lite med saken Ä gjÞre. Riktige valg for egen kropp er svaret. (ikke den du kommenterte til)  Anonymous poster hash: 38af0...924  En er heldig om en ikke merker noe sÊrlig til disse mekanismene. De fÊrreste normalvektige ville klart Ä holde vekten under vilkÄrene som mange tidligere overvektige mÄ. Over 90% av alle slankere gÄr opp i vekt igjen, det handler ikke bare om dÄrlige valg og gamle vaner slik mange liker Ä tro.  Anonymous poster hash: cea8a...9e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ