Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Er arbeidsledig fra og med 1.mars. Trenger et dytt i ræva til hva jeg kan gjøre idag. Har søkt på de jobbene som passer og sjekker etter nye hver dag. Så kom med forslag. Gjerne små konkrete som rydd i garderobeskapet osv. Anonymous poster hash: bc23e...1ac
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Nå vet ikke jeg hva som må gjøres hjemme hos deg, men noen tips skal du få. Legg opp dagene og ukene dine med konkrete planer og mål, trening , rydding, arbeidsøking. Altså lag deg en meningsfylt og strukturert hverdag med konkretiserte gjøremål slik at du ikke faller inn i lala verden med joggebukse og chips. Er du kreativ kan du få utløp for det også, vær besøksvenn, spør om frivillige organisasjoner trenger hjelp, gjør dugnader for idrettslaget, følg politikken. Gjør noe som kan dokumenteres på cven, men som ikke tar for mye tid eller energi fra jobbsøkingen. Anonymous poster hash: dad1a...cb5
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 På en måte koser jeg meg med seine morgener og tid til å rydde kjøkken og brette klær og mye netflix. På den andre siden holder eg på å gå på veggene. Ønsker å ha gjort NOE nyttig hver dag iallfall. HI Anonymous poster hash: bc23e...1ac
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Jeg kaster ting. Det tar tid og er emosjonelt til tider (mye som har sentimental verdi) men du verden for en forskjell det gjør i huset! Ryddigere og 'renere' på en måte. Og du ser resultat av jobben du gjør , i form av søppelsekker 😊 Anonymous poster hash: e8435...e79
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 Ja, rydde klesskapet burde jeg gjort! Som en annen sier er det lurt å ha en slags plan for uken. Hva som skal gjøres de ulike dagene. Se på værmeldingen og sett av f.eks en dag til en lang tur/fjelltur. Nå har du god tid, så kanskje du kan melde deg på et eller annet løp/konkurranse i fremtiden så du har et mål med treningen? Skriv opp ukens husarbeid og fordel utover på ukedagene. Ta gjerne med ekstra ting som du ellers ikke tar deg tid til (vaske vinduer, lister, oppå skapene osv). Ta en dag og sett opp skikkelig oversikt over regnskap/budsjett. Regner med du får mindre å rutte med fremover? Det hjelper veldig sånn mentalt å ha oversikten. Gå på biblioteket, sjekk ut andre gratistilbud. Treff venner/familie hvis det er andre som er hjemme. Jeg tror det er viktig å legge en del planer utenfor huset også, så ikke du gror helt fast i sofaen. Prøv å holde noenlunde normal døgnrytme. Anonymous poster hash: e2dc5...841
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå