Gå til innhold

Noen her som er frivillig barnløse??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan visste dere med sikkerhet at dette var riktig for dere?

Anonymous poster hash: daa39...9c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt feil plass å være på om man velger å ikke få barn. Hverken nå eller senere eller ? I og med at hovedfokus til forumet er gravid, prøver bli gravid eller har barn.

Anonymous poster hash: 7fc72...ac0

Skrevet

Blir litt det samme som å spørre om oppskrifter på all verdens kjøttretter på et vegetar/ vegan forum...

Anonymous poster hash: 7fc72...ac0

Skrevet

Ha ha, dette var jo dagens :lol: ikke akkurat riktige forumet kanskje? ;)

Anonymous poster hash: b36bc...65f
Skrevet

Unnskyld meg, dere tre første som har svart her: Hvor lenge har dere egentlig vørt her på anonymforum?? Det kan ikke bære spesielt lenge siden dere svarer det der i fullt alvor. Det florerer med folk uten barn her, og innleggene her på anonymforum handler da virkelig hovedsakelig om alt annet enn barn og graviditet...

Anonymous poster hash: fcf1b...36a

Skrevet

Jeg er det. Mannen min har en datter fra før og jeg har skrevet her av og til angående moren til datteren.

Anonymous poster hash: 76bef...8f2

Skrevet

Jeg og mannen min har vært klar på det i snart 10 år. Er verre med folk rundt oss familie og venner som ikke respekterer vårt valg. Vi har tatt det rette valget som passer for oss.

Dette forumet handler da virkelig ikke bare om graviditet og barn. Mange andre temaer her også. Mat, sex, hus, hjem, utroskap, reise OSV.

Anonymous poster hash: 87fc6...714

Skrevet

Jeg og mannen min har vært klar på det i snart 10 år. Er verre med folk rundt oss familie og venner som ikke respekterer vårt valg. Vi har tatt det rette valget som passer for oss.

Dette forumet handler da virkelig ikke bare om graviditet og barn. Mange andre temaer her også. Mat, sex, hus, hjem, utroskap, reise OSV.

Hvordan visste du med sikkerhet at dette var rett for deg?

Skrevet

Hvordan visste du med sikkerhet at dette var rett for deg?

Man vet vel egentlig ingenting sikkert?? Man er vel sikker nok :) Kjenner flere som velger å ikke få barn og de er sikre nok på at de ikke ønsker barn og jeg var sikker nok på at jeg ville ha ;)

Tror heller ikke folk angrer noe særlig senere i livet heller faktisk.... Kanskje man undrer seg over hva som kunne ha vært, men slår seg til ro med de valgene en tar. Tror du ikke? :)

Skrevet

Du spør på barnimagen/dinbaby😂

Anonymous poster hash: a421d...f9c

Skrevet

På kvinneguiden florer det av tråder der folk bedyrer at de er frivillig barnløse (eller 'barnefri', som noen sier...).

Veldig mange nevner at de er så mye mer glad i dyr enn barn👍😯😅

Anonymous poster hash: 0d61e...91c

Skrevet

Vi også er veldig glad i dyra våre👍😃😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...