Gå til innhold

guttehelvete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater/t en mann som alt gikk på skinner til store omveltninger på jobb inntraff. Jeg har kjempet litt for nye for han føler jeg egentlig men han er ikke vant til at noen kjemper for han eller er interessert i han. For snart 2 uker siden ble vi enige om å kutte kontakt litt så han fikk hodet over vann. Den første uka sendte jeg noen meldinger men fikk aldri svar. Greit nok det forventet bare ett svar for noe vi ble enige om men fikk ikke det.

Siden jeg vet han jobber mye og slikt bakte jeg en kake idag til han og fikk noen til å levere den på jobben hans (bursdah)

Uansett hvor opptatt man er er det ikke vanlig å takke selv om man ikke skal ha noe kontakt før han kan igjen eller forventer jeg for mye.

Føler jeg strekker meg langt..skjønner jo at han ikke er så interessert. Men Ga han mange muligheter til å komme seg ut...Bør jo ta hintet men så vet jeg jo at han skyver alt annet vekk og er egentlig en veldig årlig og real mann som sier ifra hvis det er noe.

Men er så lei meg nå...ville bare Gjøre noe hyggelig...

Prøver sikkert for mye...men han var 10 ganger verre enn meg til å begynne med. Syns dette er så vanskelig. ..vet jeg ikke kan sende noe melding nå heller for det vil ikke hjelpe...

Men frustrert og lei meg og vet jeg Bør kutte ut for å skåne meg selv men klarer liksom ikke. Begge følte det så rett og..veldig rotete dette men vet ikke helt hva jeg skal Gjøre. Blir altfor lett knyttet til mennesker

Anonymous poster hash: f82b8...c07

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Hvis jeg var ham, ville jeg ha fått panikk om noen leverte kake på jobb uka etter at jeg hadde bedt om litt pause.

Beklager, men dette er bortkasta.

Skrevet

Hvis dere er blitt enige om å kutte kontakten en stund, så har jo ikke du fulgt den avtalen. Du har sendt flere meldinger til ham første uken. Så har du bakt kake til bursdagen hans og fått den levert på jobben hans. Ser du ikke selv at du ikke følger avtalen dere inngikk?

Jeg forstår at du bare mener det beste, men med å sende kake til jobben hans så blir du egentlig ganske invaderende - da må han forklare for de på jobben hvem kaken er fra. Og akkurat nå vet dere jo ikke hvor dere står ift. hverandre. Det kan ha satt ham i en pinlig eller vanskelig situasjon på jobb.

At meldingene og kaken er feil for ham er jo tydelig siden han ikke har svart deg :/

Ideelt sett burde han ha svart kort og vist til at han trenger tid, men jeg vil tro det bare blir vanskelig for han og at han føler du ikke respekterer ham når du ikke holder avtalen dere ble enige om.

Jeg tror du bare må trekke deg helt tilbake og kanskje innse at dere ikke er riktige for hverandre. Jeg tror ikke et forhold har noen fremtid når dere ikke greier å kommunisere lenger og når han heller ikke kan takke for en bursdagshilsen.

Virker som om dere begge gjør feil her. Prøv heller å gå videre for din egen del.

Anonymous poster hash: 28e60...bda
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor man må ha pause, da det dukker opp litt problemer. Skjønner jo at man har mindre tid til den andre da men hvor slitsomt er det og sende en melding innimellom.

Jeg og kjæresten min har ikke vært sammen lenge, og han har så mye som har dukket opp i livet sitt. Men vi prater om det, og gir hverandre mer forståelse og rom. Men vi tar ikke pause, og vi har fortsatt kontakt og møtes. Selv om det ikke er like ofte nå.

Anonymous poster hash: f276f...6d3
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor man må ha pause, da det dukker opp litt problemer. Skjønner jo at man har mindre tid til den andre da men hvor slitsomt er det og sende en melding innimellom.

Jeg og kjæresten min har ikke vært sammen lenge, og han har så mye som har dukket opp i livet sitt. Men vi prater om det, og gir hverandre mer forståelse og rom. Men vi tar ikke pause, og vi har fortsatt kontakt og møtes. Selv om det ikke er like ofte nå.

Det var egentlig dette jeg også mente med det jeg skrev over. Jeg har ikke troen på et forhold som må settes på pause så tidlig i forholdet. Man kan godt ha litt mindre kontakt, men man kommuniserer om det og finner likevel litt tid til enten prat eller møte innimellom. Når man tidlig i forholdet må ha pause er nok ikke følelsene eller kommunikasjonen der de bør være for å bygge noe varig.

Skrevet

Å få tilsendt kake på jobb er ganske kleint uansett

Anonymous poster hash: 9337a...f8d
Skrevet

Hadde han ville hatt deg, hadde han støttet seg på deg og selvfølgelig hatt kontakt med deg.

Unaturlige opplegg som 'pauser' og ingen kontakt oppstår kun når ene parten vil ut.

Ha mye mer respekt for deg selv, dropp han, og vent på en som gidder å gjøre alt rett for deg!

Anonymous poster hash: 3aa90...15a

Skrevet

Einig.  Dette forholdet høyres ikkje ut til å føre nokon stad.  Det er nok leit og vanskeleg å innsjå, men her bør du berre prøve å gå vidare, HI.  Klem til deg.

Skrevet

Sorry, dette høres dødfødt ut...

Anonymous poster hash: 3d591...a0d
Skrevet

Du høres ut som en kaninkokerdame.

Anonymous poster hash: 40275...9c5

Skrevet

Hvis dere er blitt enige om å kutte kontakten en stund, så har jo ikke du fulgt den avtalen. Du har sendt flere meldinger til ham første uken. Så har du bakt kake til bursdagen hans og fått den levert på jobben hans. Ser du ikke selv at du ikke følger avtalen dere inngikk?

Jeg forstår at du bare mener det beste, men med å sende kake til jobben hans så blir du egentlig ganske invaderende - da må han forklare for de på jobben hvem kaken er fra. Og akkurat nå vet dere jo ikke hvor dere står ift. hverandre. Det kan ha satt ham i en pinlig eller vanskelig situasjon på jobb.

At meldingene og kaken er feil for ham er jo tydelig siden han ikke har svart deg :/

Ideelt sett burde han ha svart kort og vist til at han trenger tid, men jeg vil tro det bare blir vanskelig for han og at han føler du ikke respekterer ham når du ikke holder avtalen dere ble enige om.

Jeg tror du bare må trekke deg helt tilbake og kanskje innse at dere ikke er riktige for hverandre. Jeg tror ikke et forhold har noen fremtid når dere ikke greier å kommunisere lenger og når han heller ikke kan takke for en bursdagshilsen.

Virker som om dere begge gjør feil her. Prøv heller å gå videre for din egen del.

De på jobb vet om meg da han viser bilder av ting vi har gjort sammen og slikt. Vi har holdt på i 6 mnd ca.

Første uke uten kontakt er så vanskelig når man er vant til masse kontakt hver dag.

Skjønner at det var litt dumt og angrer...men føler og jeg har fått svarer mitt. .

Må bare fokuserer på noe annet...

Skrevet

Du høres ut som en kaninkokerdame.

Anonymous poster hash: 40275...9c5

Jeg vet og jeg er absolutt ikke det.

Var bare ment som en hyggelig ting og ikke noe mer når jeg vet man er stresset.

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke det. Var ikke kravstor I det hele tatt da jeg sa at vi trenger ikke å møtes så ofte. Men han tuner alt ut og kun jobber og er redd for dette er helt nytt territorium.

Men har sovet på det nå..jeg gidder ikke dette mer.

Jeg vil ha noe som er enkelt og som ikke Gjør meg til denne litt rare personen jeg ikke kjenner igjen. Sånne ting skjer alltid rundt mensen hvor jeg er altfor følsom og føler meg ikke helt tilregnelig.

Men uansett så syns jeg det er normal høflighet å takke, syns og det går an å si for han at dette er ikke noe for meg I stedet for å la meg bare vente.

Gir bare opp heller.

Skrevet

Det har jeg så fullstendig skjønt.

Men syns det er så onskapfullt egentlig å planlegge ting sammen og livet og få meg til å like han og han vet det er mye følelser der og si at han tenker det samme og så snu på tvert om.

Man føler seg ganske så verdiløs

Skrevet

Ondkspsfult eller rett og slett bare en feig måte å avslutte på.. Du burde uansett ikke bruke mer tid på ham.

Anonymous poster hash: e64d4...a78

Skrevet

Et nytt forhold skal være enkelt og hyggelig. Man skal virkelig ikke ha så store problemer 6 måneder ut i forholdet at man må ta "pause" (er det virkelig noen over 14 år som gjør det??). Han er ikke interessert, og for feig til å slå opp. I stedet for faser han deg ut på en pinefull måte, langsomt og fælt. Kutt ham tvert og prøv å finne en det ikke er så mye drama med.

Skrevet

Han er bare feig. For feig til å satse eller for feig til å avslutte noe han ikke vil være med på. Noen er bare sånn, dessverre finner man ikke ut det før man har involvert seg i dem.

Og de sier at damer er dårlige på å gi konkrete tilbakemeldinger. Ikke kast bort mer tid på dette, det er ikke bra for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...