Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Jeg er eldre enn han og fant hverandre på er dårlig sted. Møtes aldri i offentlighet men klarer ikke kutte han etter to år snart.. Uff, paradise stemplet ødlegger alt for meg og han i dette tilfelle. Treffes bare når barnet er hos far. Hva er deres tanker om det forholdet her? Anonymous poster hash: e9bf6...f82
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Dette er en del av hans fortid. Enten så må du akseptere det, eller så får du heller finne en annen mann. Kan du ikke være sammen med ham i all offentlighet så er det ikke mye følelser involvert fra din side, etter min mening. Da er det nok mer sexen du ikke vil unnvære. Du sier du er eldre enn ham... da er det kanskje på tide å bli voksen nok til å stå for de valgene du tar og gi blaffen i hva andre mener så lenge du ikke sårer noen. Anonymous poster hash: 5a9e9...ee3
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Skulle ønske du var min vennine! Takk for et godt svar! Anonymous poster hash: e9bf6...f82
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Dette er en del av hans fortid. Enten så må du akseptere det, eller så får du heller finne en annen mann. Kan du ikke være sammen med ham i all offentlighet så er det ikke mye følelser involvert fra din side, etter min mening. Da er det nok mer sexen du ikke vil unnvære. Du sier du er eldre enn ham... da er det kanskje på tide å bli voksen nok til å stå for de valgene du tar og gi blaffen i hva andre mener så lenge du ikke sårer noen. Anonymous poster hash: 5a9e9...ee3 Skal treffe han i kveld og bli enig om hvordan vi skal ta forholdet er skritt videre:) Anonymous poster hash: e9bf6...f82
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 Dette er en del av hans fortid. Enten så må du akseptere det, eller så får du heller finne en annen mann. Kan du ikke være sammen med ham i all offentlighet så er det ikke mye følelser involvert fra din side, etter min mening. Da er det nok mer sexen du ikke vil unnvære. Du sier du er eldre enn ham... da er det kanskje på tide å bli voksen nok til å stå for de valgene du tar og gi blaffen i hva andre mener så lenge du ikke sårer noen. Anonymous poster hash: 5a9e9...ee3 Skal treffe han i kveld og bli enig om hvordan vi skal ta forholdet er skritt videre:) Anonymous poster hash: e9bf6...f82 Da ønsker jeg deg lykke til. Husk det at hvis du ikke greier å stå for at du er sammen med ham, da er ikke følelsene dine sterke nok. Det han har gjort sier ikke nødvendigvis så mye om hvem han er og hva han gjør i dag. Er han en fornuftig fyr på andre områder så burde ikke den tv-saken stoppe deg. Men om han der har vist holdninger du ikke liker, da må du selvfølgelig avgjøre om han har de holdningen nå og om det i så fall er noe du kan leve med. Det viktigste her er at du er ærlig med deg selv om hvordan følelsene dine virkelig er! Anonymous poster hash: 5a9e9...ee3
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #6 Skrevet 9. mars 2016 Er det han med den røde "trusa"? Anonymous poster hash: 19080...18b
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #7 Skrevet 9. mars 2016 Jeg har en kollega som er "sammen med" en av disse paradise gutta! Men her er det han som ikke vil vedkjenne seg henne. Syns det er trist og flaut! Anonymous poster hash: 62c93...d39
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #8 Skrevet 9. mars 2016 Det skjønner jeg godt. Deltagerne i slike programmer viser at de har påfallende dårlig dømmekraft og ofte svært lite intellekt. Jeg hadde vært flau over han og dermed avsluttet forholdet raskt. Anonymous poster hash: 0b61b...97b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå