Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Hadde sex rundt eggløsning i februar. Hadde såå ømme pupper at jeg va bombesikker på at jeg var gravid. Hadde bare en gammel graviditetstest hjemme som var gått ut på dato for to år siden (😱Ja, jeg vet- gammel). Tok denne og den ble negativ. Fikk mensen dagen etterpå. Og tenkte ikke noe mer over det. Var ikke gravid.. Men nå begynner symptom på symptom å komme. Ømme pupper igjen, samme kviser i ansiktet som ved sisst graviditet, oppblåst i magen, ekstremt sulten og hol, vondt i korsryggen og "omgangssyka" i forrige uke... Men jeg hadde jo mensen (!!?) #kjøper.ny.test.i.morgen.ja Anonymous poster hash: 82bd6...0d3
Syngensang Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Du kan vel ha hatt ny eggløsning i mars og blitt gravid der? Ellers så har iallefall eg erfaring med at viss eg tenkjer på gravidsymptom så har eg plutseleg alle, det har hendt matmangel gongar, men eg har vore gravid berre tre av dei;-) Men kjøp deg ein ny test som ikkje er gått ut på dato så får du vite
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Har ikke hatt sex etter det, Men kan være at jeg er så obs på det at jeg ser symptomer i alt. Anonymous poster hash: 82bd6...0d3
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Ja, det er mulig. Bare en test kan gi deg svaret. Man hører jo stadig om folk som har "mensen" og er gravide likevel. Anonymous poster hash: 6ff06...1f4
JessicaM50 Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 Jeg hadde det jeg trodde var mensen men var likevel gravid, så det er absolutt mulig
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #6 Skrevet 10. mars 2016 Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: 602b0...fd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå