Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Søren, dette kan ikke skje! På randen til samlivsbrudd, og jeg mistenker at jeg er gravid! Litt usikker på akkurat når jeg skal ha mensen, men jeg klør på brystvortene mine! Og det er samme symptom som jeg har hatt før.. Nei. Nei. Nei. Dette. Kan. Ikke. Skje.! Anonymous poster hash: e8236...13f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Har aldri skjønt hvorfor folk har sex når de er på god vei til ågå fra hverandre. Anonymous poster hash: 08a13...d4b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Har aldri skjønt hvorfor folk har sex når de er på god vei til ågå fra hverandre. Anonymous poster hash: 08a13...d4b Hva vet du om det var det når de hadde sex? Dersom hun skal ha mensen nå, er det 14 dager siden den sexen var. Etter hva vet kan det være en uke siden hun for eksempel fant ut at mannen var kronisk utro eller noe annet... Til HI, jeg kan ikke si noe om du er gravid eller ikke, men dersom du misstenker det, kjøp en test. Uansett hva resultatet blir er det bedre å vite enn å gå rundt og lure. Masse lykke til videre Anonymous poster hash: c7ee5...501
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå