Gå til innhold

Galt eller ufarlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 35 uker på vei, og har idag vært utrolig sliten. Har sovet godt, og kun vært hos fysioterapeuten pga bekkenplager (sambo har tatt seg av 1 åringen) idag. Problemet er at jeg er uvanlig sliten. Jeg er dødstrøtt og har smått litt hodepine. Det jeg reagerte på er at jeg fikk ett utrolig press i brystet. Det gjør liksom vondt i ribbeina midt mellom brystene når jeg sitter helt vanlig. Har også kommet mye slim på dopapiret idag. Når jeg Googler dette kommer det opp svangerskapsforgiftning. Tror dere det kan være noe alvorlig? Har time til jm i morgen tidlig.

Anonymous poster hash: f6018...129

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo fryktelig vanskelig for noen her å svare på da alle opplever ting og smerter forskjellig samt at mye er normalt i et svangerskap.

Er du urolig ville jeg ringt føden for råd. Heller en gang for mye.

Anonymous poster hash: 23126...390

Skrevet

Ville snakket med føden.

Anonymous poster hash: f6cb4...1e9

Skrevet

Hodepine og press i brystet skal du ta alvorlig! Svangerskapsforgiftning kan utvikle seg fort

Anonymous poster hash: cfa1d...8d8

Skrevet

Har du panne-hodepine og vondt under ribbena ville jeg ringt føden NÅ!

Skrevet

Presset i brystet gikk vekk når jeg la meg ned og fikk hvilt litt. Hodepinen kommer og går. Kan det ventes til jm i morgen når det ikke er konstant?

Hi

Skrevet

Presset i brystet gikk vekk når jeg la meg ned og fikk hvilt litt. Hodepinen kommer og går. Kan det ventes til jm i morgen når det ikke er konstant?

Hi

Jeg hadde ringt.

Anonymous poster hash: f6cb4...1e9

Gjest Antarctica
Skrevet

Hi

Ring likevel.

Skrevet

Hvordan gikk det?

Anonymous poster hash: cfa1d...8d8

Skrevet

Fin urinprøve og ikke noe å si på blodtrykk eller fosterlyd :) Fikk ringe tilbake om det blir værre eller kommer tilbake :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...