Gå til innhold

LUS I HUS! Holder det at bamser og sengetrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

ligger ute i hele natt når det er 0-2 greier ute??

Anonymous poster hash: 3eb42...b98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

0-2 GRADER! 😉

Skrevet

Les på Folkehelseinstituttet sine sider. Informativt og lett å forstå. Mener det står der at tekstiler kan fryses i minimum 4 timer ved - 20 grader.

Vi hadde lus i hus i fjor, og det gikk mye bedre enn jeg forventet. Vær nøye med lusekammen etter kur- jeg fant 2 levende lus etter 2 dager, og måtte ta ny kur på vesla selv om bruksanvisningen var pult til punkt og prikke.

Anonymous poster hash: b8f6a...d36

Skrevet

Les på Folkehelseinstituttet sine sider. Informativt og lett å forstå. Mener det står der at tekstiler kan fryses i minimum 4 timer ved - 20 grader.

Vi hadde lus i hus i fjor, og det gikk mye bedre enn jeg forventet. Vær nøye med lusekammen etter kur- jeg fant 2 levende lus etter 2 dager, og måtte ta ny kur på vesla selv om bruksanvisningen var pult til punkt og prikke.

Pult til punkt og prikke 😂😄

Anonymous poster hash: 9b90c...f3a

Skrevet

Eh... Fulgt selvsagt :D

Skrevet

Har absolutt ingen mulighet til å legge det i fryseren!

Man skal gjenta kuren etter 8-10 dager for at alt skal være borte. Det er jeg forberedt på. Og jeg har brukt sikkert en time med kam, plukket egg for hånd 🙈🙈

Skrevet

Lus og egg dør ganske kort tid uten en hodebunn. Ene barnet fikk lus, vi vasket dyner og puter for å fjerne evt rester og barnet gjennomgikk kuren. Det holder, der trenger ikke fryse noe.

Skrevet

Bamser holder det at du legger vekk i noen døgn. Lusa dør fort når den ikke har noen hodebunn å kose seg i.

Skrevet

Så bra! Da håper jeg alt er luse-fritt i morgen, etter en natt ute 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...