Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Ble sendt på NRK i går. Anonymous poster hash: 1bb29...b8b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Et greit program. Anonymous poster hash: e3fae...9ce
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Jeg så bare siste delen, men jeg ble både rørt og litt klokere. Virker som et skikkelig fint program. Anonymous poster hash: 1c082...844
Gjest Darwinia:-) Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 Jeg og mannen satt og reiv oss i håret over den tafatte pappaen. "Selvfølgelig kan du få bolle til frokost"-pappaen. Han som behandlet ungen som om hun var ren TNT som kunne gå av ved den minste brå bevegelse. Men bra program spesielt for folk som kanskje trenger litt veiledning.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Jeg og mannen satt og reiv oss i håret over den tafatte pappaen. "Selvfølgelig kan du få bolle til frokost"-pappaen. Han som behandlet ungen som om hun var ren TNT som kunne gå av ved den minste brå bevegelse. Men bra program spesielt for folk som kanskje trenger litt veiledning. Han med bollen til frokost sier selv at han ikke liker ordet nei. Det er veien til bortskjemte krapyler! Anonymous poster hash: c8728...fd3
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #6 Skrevet 9. mars 2016 Jeg og mannen satt og reiv oss i håret over den tafatte pappaen. "Selvfølgelig kan du få bolle til frokost"-pappaen. Han som behandlet ungen som om hun var ren TNT som kunne gå av ved den minste brå bevegelse. Men bra program spesielt for folk som kanskje trenger litt veiledning.Han med bollen til frokost sier selv at han ikke liker ordet nei. Det er veien til bortskjemte krapyler! Anonymous poster hash: c8728...fd3 Han endra seg jo på det da.. Syns han var fin jeg. Kasta skrellet på gulvet, haha. Da lo vi her Vertfall... Anonymous poster hash: 331b9...4eb
Gjest Darwinia:-) Skrevet 9. mars 2016 #7 Skrevet 9. mars 2016 Jeg og mannen satt og reiv oss i håret over den tafatte pappaen. "Selvfølgelig kan du få bolle til frokost"-pappaen. Han som behandlet ungen som om hun var ren TNT som kunne gå av ved den minste brå bevegelse. Men bra program spesielt for folk som kanskje trenger litt veiledning.Han med bollen til frokost sier selv at han ikke liker ordet nei. Det er veien til bortskjemte krapyler! Anonymous poster hash: c8728...fd3 Det er jo et litt håpløst utgangspunkt😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå