Gå til innhold

Hva syntes du om programmet Verdens beste pappa?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble sendt på NRK i går.

 

Anonymous poster hash: 1bb29...b8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et greit program.

 

Anonymous poster hash: e3fae...9ce

Skrevet

Jeg så bare siste delen, men jeg ble både rørt og litt klokere. Virker som et skikkelig fint program.

 

Anonymous poster hash: 1c082...844

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Jeg og mannen satt og reiv oss i håret over den tafatte pappaen. "Selvfølgelig kan du få bolle til frokost"-pappaen. Han som behandlet ungen som om hun var ren TNT som kunne gå av ved den minste brå bevegelse. Men bra program spesielt for folk som kanskje trenger litt veiledning.

Skrevet

Jeg og mannen satt og reiv oss i håret over den tafatte pappaen. "Selvfølgelig kan du få bolle til frokost"-pappaen. Han som behandlet ungen som om hun var ren TNT som kunne gå av ved den minste brå bevegelse. Men bra program spesielt for folk som kanskje trenger litt veiledning.

Han med bollen til frokost sier selv at han ikke liker ordet nei. Det er veien til bortskjemte krapyler!

 

Anonymous poster hash: c8728...fd3

Skrevet

 

Jeg og mannen satt og reiv oss i håret over den tafatte pappaen. "Selvfølgelig kan du få bolle til frokost"-pappaen. Han som behandlet ungen som om hun var ren TNT som kunne gå av ved den minste brå bevegelse. Men bra program spesielt for folk som kanskje trenger litt veiledning.

Han med bollen til frokost sier selv at han ikke liker ordet nei. Det er veien til bortskjemte krapyler!

 

Anonymous poster hash: c8728...fd3

Han endra seg jo på det da.. Syns han var fin jeg. Kasta skrellet på gulvet, haha. Da lo vi her Vertfall...

 

Anonymous poster hash: 331b9...4eb

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

 

Jeg og mannen satt og reiv oss i håret over den tafatte pappaen. "Selvfølgelig kan du få bolle til frokost"-pappaen. Han som behandlet ungen som om hun var ren TNT som kunne gå av ved den minste brå bevegelse. Men bra program spesielt for folk som kanskje trenger litt veiledning.

Han med bollen til frokost sier selv at han ikke liker ordet nei. Det er veien til bortskjemte krapyler!

 

Anonymous poster hash: c8728...fd3

Det er jo et litt håpløst utgangspunkt😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...