Gå til innhold

Hvor lenge holder en pappvin seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 3 liter hvitvin liggende i kjøleskapet. Sikkert liggi et par mnd åpen. Hvor lenge holder slikt? Hvordan merker jeg om den er dårlig? Blir jeg syk?

Anonymous poster hash: b0ce0...47f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den smaker eddik. Men den har vært åpen litt lenge, særlig mer enn to-tre uker er ikke anbefalt. Er den ikke dårlig, frys den og bruk den i maten. 

Skrevet

Den smaker eddik. Men den har vært åpen litt lenge, særlig mer enn to-tre uker er ikke anbefalt. Er den ikke dårlig, frys den og bruk den i maten.

Takk :) Drikker altfor lite forstår jeg 😂

Skrevet (endret)

Takk :) Drikker altfor lite forstår jeg

Ja.. lærte jo i helga at en dunk alene på en dame er normalen  :eeeh:

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Skrevet

Smaken forringes...men det tar laaang tid Før den blir sur i kjøleskapet. Bruk den til matlaging. Kjøp literspapp neste gang

Anonymous poster hash: a1dcb...5eb

Skrevet

Åpen pappvin holder seg ca 6 uker. Litt lenger om den ligger i kjøleskap :)

Anonymous poster hash: 376f1...e34

Skrevet

Jeg har lært ca 6 uker av de på polet - om man har den i kjøleskap. Bruk smaken din, smaker den godt så er det bare å kose seg 😜

Skrevet

Tror jeg slår ut den vinen altså! Meeeeen, jeg fant ei flaske muserende i kjelleren, den har stått et par mnd den også, men ikke åpne. DEN kan jeg ta eller??? Lite å feire! Men, skal jeg komme meg igjennom en alvorsprat med gubben tror jeg "støttehjul" er på sin plass dessverre. Kan ikke gi meg denne gangen! 😡

Skrevet

Tror jeg slår ut den vinen altså! Meeeeen, jeg fant ei flaske muserende i kjelleren, den har stått et par mnd den også, men ikke åpne. DEN kan jeg ta eller??? Lite å feire! Men, skal jeg komme meg igjennom en alvorsprat med gubben tror jeg "støttehjul" er på sin plass dessverre. Kan ikke gi meg denne gangen! 😡

Uåpnet flaske holder seg!

Anonymous poster hash: a1dcb...5eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...