Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 At huset står like mye i begges navn. Lånet står på begges konto, men blir trekket fra hans konto hver mnd. Hva skjer ved evt brudd da? Blir verdien delt på begge to? Anonymous poster hash: 0f973...0e6
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Hm.. Er du disponent av kontoen hans i det minste? Vi har alltid vært hverandres disponent av konto. Lånet står på begge, men jeg betaler av konto som står i mitt navn. En konto kan visst ikke stå i begges navn. Så da er det vel umulig å påstå at kontoeier eier huset alene? Å være disponent betyr at du har samme rettigheter til uttak ol som kontohaver. Blir som din egen konto egentlig.. Anonymous poster hash: 610d5...331
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Hvilken konto selve pengene trekkes fra spiller absolutt ingen rolle. Gitt at lånepapirerer signert og står på dere begge selvsagt. Anonymous poster hash: 5d1f4...217
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 Eier dere sammen og er ansvarlig for lånet sammen spiller det ingen rolle hvem som betaler lån og hvem som betaler mat, dere eier sammen og verdien skal fordeles likt ved brudd. Anonymous poster hash: afd75...6fc
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Spiller ingen rolle hvilken konto det blir trekt fra. Så lenge begge to står på papirene ☺️ Her trekkes det fra mannen sin konto , og mitt beløp blir satt over på hans konto ☺️ Anonymous poster hash: 630bf...485
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå