Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Står i en vanskelig situasjon hvor jeg ikke vet om jeg burde ta abort eller ikke. Er to barn fryktelig slitsomt og utmattende, eller er det "overkommelig" ? Ville du ventet om du hadde muligheten, når du har en ettåring fra før? Trenger ærlige svar. Anonymous poster hash: 1e558...314
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Helt ærlig så er det jo umulig å gi deg noen kloke svar på det - alle mennesker har helt forskjellige forutsetninger; forhold, bolig, jobb, lønn, helse, etc etc... Dette må du bare kjenne på selv - dere vet best hva dere makter. Trist at det har blitt slik at du må vurdere abort:( Anonymous poster hash: 6dc59...0af
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Jeg har tre tette og synes det går helt fint. Mulighet for å bli sliten er kanskje et tynt abortgrunnlag? Anonymous poster hash: 6d2a9...071
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 Jeg har to veldig tette, nå er de 12 og 13. Det er slitsomt i starten, men så blir det bra! Når de fyker rundt har de jo alltid hverandre! Hjemme, på ferie, på tur, du har alltid med en kompis. De leker men du gjør noe annet. Helt fint! Lykke til Anonymous poster hash: 0b9d6...45a
pitrijorg Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Jeg har to jenter på 7 og 8, en stesønn på 8 vi har annenhver uke og en jente til på tre uker. De to jentene var jeg helt alene med frem til de var 5 og 6. Er så slitsomt som man selv velger å gjøre det til. Prioriter riktig og det blir stort sett bare kos
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #6 Skrevet 8. mars 2016 Har en på to og ei på 8 uker. Det er klart det er slitsomme dager, men det er mer glede enn slit og sorg. Man angrer aldri på sine barn, men en abort kan du angre på for alltid. Med rutiner så glir dagene som smelta smør Anonymous poster hash: 62002...073
Chl85 Skrevet 8. mars 2016 #7 Skrevet 8. mars 2016 Vanskelig å si... Vi er jo alle forskjellige. Har du en sykdom som gjør at du ikke er i fullt vigør?, er du alene?, dårlig økonomi?, mulighet for avlastning?, har barnet du har spesielle behov? ect.. Kan jo bare snakke ut i fra mitt eget ståsted... Og jeg synes ikke det har vært så slitsomt. Det er mer klesvask med 2 i barnehagen og det merker jeg Ellers har nr 2 vært særdeles enkel, sov fra kl 18 til 06 fra hun var 2 måneder(bortsett fra ved mating) og for meg er det egentlig viktigst. Så langt har det ikke vært overveldende... Litt kaos når alle skal ut av døra samtidig, men det er jo 10 min i løpet av dagen. Den store livs endringen kom med nr 1.... Nr 2 blir på en måte en til i rekka... Og babytiden går veldig fort over Det kommer jo helt an på deg selv og mannen. Kan ikke komme med anbefalinger, da du kan ha helt andre forutsetninger enn meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå