Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Mannen min har i det siste funnet ut at han ikke "trenger" å gjøre diverse ting som har med utseende og hygiene å gjøre. For eksempel fant han plutselig ut at det er unødvendig å bruke deodorant, fordi han dusjer daglig. Men når svettelukt først får utviklet seg, sitter den godt fast i huden, og en dusj med enkel innsåping er ikke nok til å fjerne lukten. Nå lukter han svette når han er nydusjet, så mye at lukten overføres til rene håndklær. Han fant også ut at han ikke trenger å bruke hårprodukter. Han har masse krøller, som er fine når han bruker litt serum oppi. Når han ikke gjør det, er håret hans et eneste brus av tørt krus. Han har nærmest afrofrisyre, og det ser rett og slett ustelt og lurvete ut. Ikke er det nødvendig å bruke tyggis eller annet etter at man har spist, heller, fordi han pusser tenner morgen og kveld. Men det lukter like fullt etter at han har spist lunsj. Når han kommer hjem fra jobb lukter ånden hans nesten råttent. Synes synd på de han sitter i møter med! Har så utrolig lite lyst til å påpeke disse tingene, for jeg vet hvor pottesur han blir. Vosne mennesker bør virkelig ikek på egenhånd finne ut at de kan kutte i daglige rutiner, for det kan man ofte ikke! Æsj, vil ikke være gnålekjerring om slike ting, det burde ikke være min oppgave. Men det er så utrolig lite sexy med en mann som ikke steller seg ordentlig! Anonymous poster hash: 4e97e...116
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Jeg var sammen med en som også var så som så med deodorant. Tror han oppdaget problemet selv, for han begynte å bruke deodorant igjen. Da var det to problem igjen - det ene var at fordi han hadde så mye hår under armene så var det som med din mann, det satt igjen lukt etter at han hadde dusjet + at til tross for deo så ble det da unormalt raskt svettelukt OG de skjortene han hadde brukt i sin "alternative" periode hadde fått svettelukt i seg som var umulig å få ut av plaggene igjen. Jeg tok det opp med ham, og han hevdet hardnakket at han hadde mer enn god nok hygiene. Jeg lot det gå litt til, men begynte å vegre meg for både omfavnelser og sex og det sa jeg til ham. Jeg anbefalte ham å barbere bort håret under armene for med så mye hår der så ville det bli raskere lukt - men det var ikke macho nok, må vite. Hvis han barberte under armene så mistet han omtrent manndommen sin, virket det som. Jeg begynte å unngå å ligge på armen, snudde hodet demonstrativt bort om ansiktet kom i nærheten av armhulene hans under en klem osv. Til slutt var det såpass ille at jeg igjen sa at andre kom til å merke svettelukten og lurte på om det var det inntrykket han ønsket å gi andre. Da kom noe macho-svada om at ekte mannfolk svetter og at kvinner tiltrekkes av menns svettelukt. Jeg bekreftet at det kan være sexy med en nytrent mann som har ny og luktfri svette, men inngrodd, sur, gammel svettelukt som gir brekningsfornemmelser, det anså jeg ikke som sexy... og så spurte jeg igjen hvilket inntrykk han ønsker å gi andre mennesker han møter i hverdagen. Etter å ha grublet på det noen dager så kom han tilbake til meg, hadde gått gjennom alle skjortene sine og innsett at de luktet faktisk svette eller de gjorde det etter fem minutters bruk. Da lurte han på om det var greit å bare klippe håret under armene Så klippet han det (da mistet han visstnok ikke sin manndomsfølelse). Jeg mente han måtte kjøpe nye klær, men det tok også litt tid etterpå før han innså nødvendigheten. Etter det ble alt bra - han luktet ikke lenger svette så lenge han bare trimmet håret under armene, og svettelukt satte seg heller ikke i klærne lenger. Fikk tilbake en mann som luktet godt Denne eksen var faktisk ganske nøye med å såpe seg inn også i dusjen før dette, men likevel var det slik som du forteller med din mann - lukten ble bare ikke borte. Det problemet forsvant da han trimmet håret der. Når det kommer til din manns hår... hvis han har en alternativ periode og ønsker å være mest mulig naturlig så kan du ta en liten skål på badet med olivenolje i eller cocosa i. (Bare liten mengde olje i skålen i slengen slik at den ikke harskner.) Det vil fungere like bra på den type hår han har som serum. Ang. ånden - det kan være et tegn på at fordøyelsen hans ikke fungerer. Når han kommer hjem fra jobb med dårlig ånde, da hadde jeg sagt det. Setter selv pris på at folk sier fra enn at jeg går rundt og lukter noe jeg selv kanskje ikke er klar over! Anonymous poster hash: c3587...0bf
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Jeg var sammen med en som også var så som så med deodorant. Tror han oppdaget problemet selv, for han begynte å bruke deodorant igjen. Da var det to problem igjen - det ene var at fordi han hadde så mye hår under armene så var det som med din mann, det satt igjen lukt etter at han hadde dusjet + at til tross for deo så ble det da unormalt raskt svettelukt OG de skjortene han hadde brukt i sin "alternative" periode hadde fått svettelukt i seg som var umulig å få ut av plaggene igjen. Jeg tok det opp med ham, og han hevdet hardnakket at han hadde mer enn god nok hygiene. Jeg lot det gå litt til, men begynte å vegre meg for både omfavnelser og sex og det sa jeg til ham. Jeg anbefalte ham å barbere bort håret under armene for med så mye hår der så ville det bli raskere lukt - men det var ikke macho nok, må vite. Hvis han barberte under armene så mistet han omtrent manndommen sin, virket det som. Jeg begynte å unngå å ligge på armen, snudde hodet demonstrativt bort om ansiktet kom i nærheten av armhulene hans under en klem osv. Til slutt var det såpass ille at jeg igjen sa at andre kom til å merke svettelukten og lurte på om det var det inntrykket han ønsket å gi andre. Da kom noe macho-svada om at ekte mannfolk svetter og at kvinner tiltrekkes av menns svettelukt. Jeg bekreftet at det kan være sexy med en nytrent mann som har ny og luktfri svette, men inngrodd, sur, gammel svettelukt som gir brekningsfornemmelser, det anså jeg ikke som sexy... og så spurte jeg igjen hvilket inntrykk han ønsker å gi andre mennesker han møter i hverdagen. Etter å ha grublet på det noen dager så kom han tilbake til meg, hadde gått gjennom alle skjortene sine og innsett at de luktet faktisk svette eller de gjorde det etter fem minutters bruk. Da lurte han på om det var greit å bare klippe håret under armene Så klippet han det (da mistet han visstnok ikke sin manndomsfølelse). Jeg mente han måtte kjøpe nye klær, men det tok også litt tid etterpå før han innså nødvendigheten. Etter det ble alt bra - han luktet ikke lenger svette så lenge han bare trimmet håret under armene, og svettelukt satte seg heller ikke i klærne lenger. Fikk tilbake en mann som luktet godt Denne eksen var faktisk ganske nøye med å såpe seg inn også i dusjen før dette, men likevel var det slik som du forteller med din mann - lukten ble bare ikke borte. Det problemet forsvant da han trimmet håret der. Når det kommer til din manns hår... hvis han har en alternativ periode og ønsker å være mest mulig naturlig så kan du ta en liten skål på badet med olivenolje i eller cocosa i. (Bare liten mengde olje i skålen i slengen slik at den ikke harskner.) Det vil fungere like bra på den type hår han har som serum. Ang. ånden - det kan være et tegn på at fordøyelsen hans ikke fungerer. Når han kommer hjem fra jobb med dårlig ånde, da hadde jeg sagt det. Setter selv pris på at folk sier fra enn at jeg går rundt og lukter noe jeg selv kanskje ikke er klar over! Anonymous poster hash: c3587...0bf Argh... Bare tanken på å skulle få ham til å fjerne håret under armene! Det er styr nok å få ham til å innse at han ikke lenger har skjeggvekst som tidlig i 20-årene (altså svært sparsommelig), og at det ikke lenger rekker å ta skjegget en gang i uken dersom han vil se noenlunde velstelt ut. Kan godt prøve å få ham til å bruke olje i håret, selv om jeg tviler på at han vil. Poenget hans er liksomat det er jo akkurat det samme om man styrer med utseendet eller ikke, man ser jo ikke forskjell. Eh, jo. Man gjør det. Har egentlig litt lyst til å kutte ut alt av hårstell og sminke i noen dager for å se om han reagerer, men orker ikke å gå ustelt rundt (hos meg utgjør litt sminke og noen minutter hårstell en ganske stor forskjell). Tror ikke det er noe galt med fordøyelsen hans. Enig i at jeg heller ville fått beskjed enn å lukte vondt, men jeg vet at han kommer til å bli sur og fornærmet hvis jeg sier noe. Er så gørr lei av det! HI Anonymous poster hash: 4e97e...116
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 Æsj har mennene deres hår under armene ? Syns de det er greit at dere har det? Hva med i underlivet? Fikk brekningsformemmelser bare av å lese dette Anonymous poster hash: 157c1...3b2
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Anonymous poster hash: c3587...0bf Argh... Bare tanken på å skulle få ham til å fjerne håret under armene! Det er styr nok å få ham til å innse at han ikke lenger har skjeggvekst som tidlig i 20-årene (altså svært sparsommelig), og at det ikke lenger rekker å ta skjegget en gang i uken dersom han vil se noenlunde velstelt ut. Kan godt prøve å få ham til å bruke olje i håret, selv om jeg tviler på at han vil. Poenget hans er liksomat det er jo akkurat det samme om man styrer med utseendet eller ikke, man ser jo ikke forskjell. Eh, jo. Man gjør det. Har egentlig litt lyst til å kutte ut alt av hårstell og sminke i noen dager for å se om han reagerer, men orker ikke å gå ustelt rundt (hos meg utgjør litt sminke og noen minutter hårstell en ganske stor forskjell). Tror ikke det er noe galt med fordøyelsen hans. Enig i at jeg heller ville fått beskjed enn å lukte vondt, men jeg vet at han kommer til å bli sur og fornærmet hvis jeg sier noe. Er så gørr lei av det! HI Anonymous poster hash: 4e97e...116 Han høres ut som en hard nøtt, han der Jeg kom på at jeg måtte forklare den eksen min at mye hår under armene gjør at det danner seg mer fuktighet der. Bakterier trives og blir maaaaaange flere i fuktighet enn på tørr hud. Mye hår, mer fukt, fuktigere skjorter... mye mer bakterier, og det er bakteriene som gir lukt. Jeg måtte be ham lese seg opp på bakterier, husker jeg. Aner ikke om han gjorde det, men skulle ikke forundre meg at han gjorde det i håp om å bevise at det jeg sa ikke stemte Han var også helt steil på dette. Kanskje du kan ta det en helg... bruk noen klær gjennom en uke eller to så de får satt seg og blitt emmen i lukten. Bruk dem bare hjemme. Så starter du fredag etter jobb, vasker av deg sminken og deodoranten med det samme du kommer hjem fra jobb, så gjør du null og niks med eget utseende i helgen og mandag morgen. Gå i samme klærne hele tiden, la gjerne være å dusje deg og vaske deg (la dusjen renne mens du er på badet så han tror du dusjer), IKKE bruk deo i helgen. Kanskje han tar tegnet da? (husk å handle inn det du trenger på forhånd slik at du ikke må ut ) Og dårlig ånde, jeg hadde gått til kyssnekt, enkelt og greit. Tatt opp det med ånden hans. Om han ikke tar det til etterretning så ville jeg snudd på hodet og gjort om alle kyss til klem. Anonymous poster hash: c3587...0bf
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #6 Skrevet 8. mars 2016 Æsj har mennene deres hår under armene ? Syns de det er greit at dere har det? Hva med i underlivet? Fikk brekningsformemmelser bare av å lese dette Anonymous poster hash: 157c1...3b2 Du er en av de glattbarberte som bare tolererer andre glattbarberte? Anonymous poster hash: c3587...0bf
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #7 Skrevet 8. mars 2016 Æsj har mennene deres hår under armene ? Syns de det er greit at dere har det? Hva med i underlivet? Fikk brekningsformemmelser bare av å lese dette Anonymous poster hash: 157c1...3b2 Det var da voldsomt. Ja, det er helt greit for meg at han har hår både under armene og i underlivet. Foretrekker det, faktisk. Vond lukt har jeg derimot problemer med. HI Anonymous poster hash: 4e97e...116
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #8 Skrevet 8. mars 2016 Anonymous poster hash: c3587...0bf Argh... Bare tanken på å skulle få ham til å fjerne håret under armene! Det er styr nok å få ham til å innse at han ikke lenger har skjeggvekst som tidlig i 20-årene (altså svært sparsommelig), og at det ikke lenger rekker å ta skjegget en gang i uken dersom han vil se noenlunde velstelt ut. Kan godt prøve å få ham til å bruke olje i håret, selv om jeg tviler på at han vil. Poenget hans er liksomat det er jo akkurat det samme om man styrer med utseendet eller ikke, man ser jo ikke forskjell. Eh, jo. Man gjør det. Har egentlig litt lyst til å kutte ut alt av hårstell og sminke i noen dager for å se om han reagerer, men orker ikke å gå ustelt rundt (hos meg utgjør litt sminke og noen minutter hårstell en ganske stor forskjell). Tror ikke det er noe galt med fordøyelsen hans. Enig i at jeg heller ville fått beskjed enn å lukte vondt, men jeg vet at han kommer til å bli sur og fornærmet hvis jeg sier noe. Er så gørr lei av det! HI Anonymous poster hash: 4e97e...116 Han høres ut som en hard nøtt, han der Jeg kom på at jeg måtte forklare den eksen min at mye hår under armene gjør at det danner seg mer fuktighet der. Bakterier trives og blir maaaaaange flere i fuktighet enn på tørr hud. Mye hår, mer fukt, fuktigere skjorter... mye mer bakterier, og det er bakteriene som gir lukt. Jeg måtte be ham lese seg opp på bakterier, husker jeg. Aner ikke om han gjorde det, men skulle ikke forundre meg at han gjorde det i håp om å bevise at det jeg sa ikke stemte Han var også helt steil på dette. Kanskje du kan ta det en helg... bruk noen klær gjennom en uke eller to så de får satt seg og blitt emmen i lukten. Bruk dem bare hjemme. Så starter du fredag etter jobb, vasker av deg sminken og deodoranten med det samme du kommer hjem fra jobb, så gjør du null og niks med eget utseende i helgen og mandag morgen. Gå i samme klærne hele tiden, la gjerne være å dusje deg og vaske deg (la dusjen renne mens du er på badet så han tror du dusjer), IKKE bruk deo i helgen. Kanskje han tar tegnet da? (husk å handle inn det du trenger på forhånd slik at du ikke må ut ) Og dårlig ånde, jeg hadde gått til kyssnekt, enkelt og greit. Tatt opp det med ånden hans. Om han ikke tar det til etterretning så ville jeg snudd på hodet og gjort om alle kyss til klem. Anonymous poster hash: c3587...0bf Det kan faktisk være at du har rett, og at det er måten å gjøre det på. Aaaargh...! Men hvorfor må en godt voksen mann få slike fikse ideer, da?? HI Anonymous poster hash: 4e97e...116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå