Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Han lukter nesten hele tiden, jeg skjønner det ikke. Dusjer hver dag, men lukter likevel. Er det noen som har noen tips? Jeg synes det er vanskelig å ta det opp med han også, vet ikke hvordan jeg skal si fra... Anonymous poster hash: 75c94...df4
Gjest Minnieropptatt Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Bruker han deodorant da? Jeg maser om deodorant hver dag omtrent. Tar det ikke som en selvfølge at det blir husket.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Bytter han klær hver dag? Hadde en gang en kollega som dusjet daglig, men brukte den samme t-skjorten på jobb flere dager i strekk (måtte ha spesiell t-skjorte med firmalogo). Han luktet så sterkt at lukten hang igjen når han forlot rommet. Sørg for at han bytter klærne han har innerst mot kroppen, og at han bruker en god deodorant. Antiperspirant skal faktisk påføres om kvelden, slik at den rekker å "lukke" porene (eller hva det nå er den lukker). Jeg brukte den lenge feil, påførte om morgenen og opplevde svetteflekker under armene. Googlet og fant ut at den skulle påføres om kvelden. Nå er jeg aldri våt under armene. Anonymous poster hash: 17268...c0a
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 Har en 15-åring selv jeg og det er kjempeviktig at boxer, t-skjorte og sokker skiftes minst en gang hver dag, vær også obs på at selv om de dusjer en gang hjemme hver dag er det slett ikke sikkert de dusjer etter gym på skolen (min har gym i siste time og da er det ingen som dusjer). Min kan også være ganske aktiv med både ballspill, løping og annen herjing i friminuttet så de svetter mange ganger om dagen. Skjønner ikke helt hvorfor du ikke kan snakke med han da, svettelunkt er da helt normalt. Jeg kan fint si at nå må jeg i dusjen for jeg stinker etter den snømåkinga og greier jeg dreiv med tidligere i dag, da er det virkelig ikke noe problem å si til tenåringen at nå må du gå i dusjen for du stinker tåfis etter å ha gått i de svette joggeskoa i hele dag Viktig at de har en god deo da, og legg nå ikke opp til at alt er så kleint og flaut. Man må kunne ha litt selvironi innad i huset, om det så er svettelukt, prumpelukt, barten som må tas eller hudormer på nesa. Det er helt normale menneskelige ting. Anonymous poster hash: 55d7f...ad8
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Viktigst som flere skriver er nok skifting av klær hver dag. Og, at klærne blir vasket på 60 grader om de har blitt svettet i Anonymous poster hash: 64c47...5a1
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #6 Skrevet 8. mars 2016 Sukker oå at det ikke er klærne som lukter? Altså de rene. Svettelukt kan Sitte godt i klærne, de må gjerne vaskes på 60 eller 90 grader. Jeg anbefaler Stop24-deodoranten fra apoteket, den tar både lukt og fukt. Og så lukter den ingenting. Anonymous poster hash: ac3f7...03b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #7 Skrevet 8. mars 2016 Stoppe anbefales her også Anonymous poster hash: d3eaf...2a1
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #8 Skrevet 8. mars 2016 Stop24 anbefales her også. Anonymous poster hash: d3eaf...2a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå