Gå til innhold

Hvis du hadde kommet over en samtale mellom din mann og ei kvinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ville du reagert?

Den strekker seg over mange år, ikke hyppig, men vet ikke om de har kommunisert på andre måter også. Jeg kjenner ikke kvinnen og vet ikke hvorfor mannen kjenner henne heller. Vi har kun en annen felleskjent. Sist de kommuniserte (som jeg vet), startet min mann samtalen og sendte bilder av barna våre fra ferien vår. Mens vi var på ferie. Ikke noe direkte "farlig" samtale mao, men usikker på hva jeg bør tro

Anonymous poster hash: 0bbde...06b

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Den strekker seg over mange år, ikke hyppig, men vet ikke om de har kommunisert på andre måter også. Jeg kjenner ikke kvinnen og vet ikke hvorfor mannen kjenner henne heller. Vi har kun en annen felleskjent. Sist de kommuniserte (som jeg vet), startet min mann samtalen og sendte bilder av barna våre fra ferien vår. Mens vi var på ferie. Ikke noe direkte "farlig" samtale mao, men usikker på hva jeg bør tro

Hadde ikke umiddelbart begynt å mistenke ham for noe mer, nei. Men du må jo se på helhetsbildet. Snoker du fordi du allerede mistenker ham? Har du en dårlig magefølelse?

Skrevet

Hadde ikke umiddelbart begynt å mistenke ham for noe mer, nei. Men du må jo se på helhetsbildet. Snoker du fordi du allerede mistenker ham? Har du en dårlig magefølelse?
Uggen magefølelse ja, men vet ikke helt. Veldig vage faktiske tegn og mulig bare usikkerhet fra min side... Mulig jeg er rar, men jeg har mange guttevenner, gutter min mann vet hvem er, hvorfor jeg kjenner og omgås selv. Jeg hadde aldri sendt de et bilde fra ferien og brukt tid på de under ferien om det ikke var for noe mannen også lurte på etc som de kunne hjelpe med. Jeg sender meldinger og bilder hjem til familie jeg og ingen andre. Kanskje jeg som et snål 🙈

Hi

Gjest Antarctica
Skrevet

Uggen magefølelse ja, men vet ikke helt. Veldig vage faktiske tegn og mulig bare usikkerhet fra min side... Mulig jeg er rar, men jeg har mange guttevenner, gutter min mann vet hvem er, hvorfor jeg kjenner og omgås selv. Jeg hadde aldri sendt de et bilde fra ferien og brukt tid på de under ferien om det ikke var for noe mannen også lurte på etc som de kunne hjelpe med. Jeg sender meldinger og bilder hjem til familie jeg og ingen andre. Kanskje jeg som et snål 🙈

Hi

Hvilke andre ting bidrar til magefølelsen, da? Det er jo ofte et antall bittesmå observasjoner man gjør, som plutselig blir til en konklusjon. Og da bør man prøve å gå litt innpå de observasjonene.

Skrevet

Jeg hadde nok reagert jeg også.. Min mann er veldig sosial og har mange venner, men de eneste han kunne SMS-et med eller sendt bilder fra ferien vår til av jenter/kvinner er hans eller mine søste (noe han også gjør). Hadde han chattet med andre jenter hadde jeg synes det var veldig rart...

Anonymous poster hash: 2c4ac...220

Skrevet

Men er det bare bilde og ikke noe mer meldinger? Eller er det en samtale og hvordan går den i så fall?

Anonymous poster hash: 2d07b...a02
Skrevet

Veldig merkelig at han ikke har fortalt deg om denne "vennen". Og enda merkeligere at han sender bilder av barna!

Spør han rett ut?

Anonymous poster hash: bf8c9...829

Skrevet

Altså, vi har vært sammen en årrekke, så det blir slike småting over flere år som gjør at jeg begynner å stusse på om han er en så trofast og god mann som jeg først trodde, eks:

- sover endel borte i forbindelse med jobb, så muligheten er der

- en gang på alle disse årene har jeg spurt om han ville spise lunch med meg i nærheten av hans arbeidssted. Det hadde han ikke tid til og han inviterte meg heller ikke inn i jobbkantina hvor han har tid til å spise

- det er kommet frem at jeg nok i starten ihvertfall var en trøsteklut etter ei dame han ikke fikk

- han har nok aldri ønsket gifte seg og få barn, men har "funnet seg i det" for ikke å miste meg. Altså mine påfunn og halvhjertet mas (og ja jeg hadde gått om jeg ikke fikk viljen min)

- sender melding fra fest og skal komme hjem ca 23.30, kommer 6.30

- finner han sovende på sofaen etter fest, påstår å ha kommet hjem 00.30, men hvem legger deg på sofaen med et håndkle over seg etter såpass få timer med barn i hus?

- stadig noe som skjer på tlf, har den stort sett alltid med, men glemte altså en gang

- har aldri sex

- veldig nøye på trening, utseende osv

😂 Nei jeg vet ikke jeg... Hvorfor får man en slik følelse??

Hi

Skrevet

Men er det bare bilde og ikke noe mer meldinger? Eller er det en samtale og hvordan går den i så fall?

Nei, ganske uskyldig. Hvordan går det med deg? Nå er min kone høygravid med nr 3, lenge siden sist. Også svarer hun høflig på det.

Og så, se som gi koser oss i xxxx, lenge siden sist.

Jeg tror ikke denne kvinnen er noen fare, takket være henne. Det er mannen min jeg undrer på... Han virker litt opphengt i hu på en måte og har han slike tilbøyeligheter, samt mulighet, samt alkoholinntak osv dreier kanskje magefølelsen min seg om en helt annen person, men jeg aner jo ikke 😳

Hi

Skrevet

Om dere aldri har sex så hadde jeg stussa veldig ! Fordi du ikke vil eller han ? Merkelig forhold dere har . Hadde ikke godtatt alt det der, høres ut som han lever et dobbeltliv

Anonymous poster hash: 72de4...030

Skrevet

Jeg hadde også stusset. Det er merkelig å ha en venn man skriver med over mange år og så vet ikke ektefellen om personen en gang.

Blant de observasjonene du listet opp er det ganske mye mistenksomt der også, selv om hver av punktene for seg ikke er såå rare, så blir man jo litt usikker. Men det er mest det at han har chattet med denne kvinnen og skjult det for deg, som gjør meg mistenksom da. 

Anonymous poster hash: d1bf1...384
Skrevet

Om dere aldri har sex så hadde jeg stussa veldig ! Fordi du ikke vil eller han ? Merkelig forhold dere har . Hadde ikke godtatt alt det der, høres ut som han lever et dobbeltliv

Anonymous poster hash: 72de4...030

Ja, jeg er så enig! Vi har veldig god sex når vi først har, men det er årevis siden jeg tok opp første gang at vi måtte gjøre noe aktivt for å ikke miste sexlivet vårt. Det har ikke han tatt så særlig seriøst, så nå sitter vi her. I dag er det nok begges feil, men det er litt kleint å bli ledd av og omtalt som håpløs når man forsøker å gi et varsko på et potensielt problem. Etter å ha gjentatt seg selv i noen år gidder man ikke mer. Jeg synes ballen ligger hos han og det holder liksom ikke bare å klype i puppen.

Ja, sexen er annerledes også. Lurer på hvor han har det fra...

Og det er rot med penger jeg ikke helt finner ut av

Kommer vare på mer og mer jo 😱

Hi

Skrevet

Min svært dyrkjøpte erfaring sier at man skal stole på magefølelsen sin. Jeg gikk i flere måneder rundt og "visste" at mannen hadde et forhold til en dame, det var ingen bevis, bare min magefølelse. Jeg kan på dagen fastsette når denne følelsen kom, uten at det hadde skjedd noe som helst spesielt. Etterhvert viste det seg at alt stemte, og at den dagen jeg fikk følelsen, var dagen etter at de hadde sex for første gang.

Anonymous poster hash: 27bc2...52e

Skrevet

Min svært dyrkjøpte erfaring sier at man skal stole på magefølelsen sin. Jeg gikk i flere måneder rundt og "visste" at mannen hadde et forhold til en dame, det var ingen bevis, bare min magefølelse. Jeg kan på dagen fastsette når denne følelsen kom, uten at det hadde skjedd noe som helst spesielt. Etterhvert viste det seg at alt stemte, og at den dagen jeg fikk følelsen, var dagen etter at de hadde sex for første gang.

Anonymous poster hash: 27bc2...52e

Hmmmm, ja du har rett. Jeg bare forstår ikke helt hvordan slike forhold fungerer. Det er tross alt flest hverdager og da er han punktlig hjem fra jobb og greier. Det holder kanskje å ses innimellom...

Og hver eneste gang (når jeg nå tenker meg om) som jeg får denne følelsen og lurer på om noe er i gjære kommer han plutselig tidligere fra jobb og greier.

Jeg tror også han kan lese alt jeg foretar meg på nett. Han jobber med it. Har lagt ut agn tidligere han har gått på og vært litt aktiv de siste ukene uten reaksjon, men kanskje han får med seg dette innlegget...

Hi

Skrevet

Høres jo i hvert fall ikke noe særlig ut om han overvåker det du gjør på nettet.

Men denne andre kvinnen, det høres jo mer ut som en han kun holder kontakten med. Kan jo være det er en som har betydd mye for han tidligere, og synes det er hyggelig å holde seg oppdatert på livet hennes? Min eks fra ungdomsårene har jeg fortsatt sporadisk kontakt med selv om det er snart 20 år siden vi gjorde det slutt. Vet ikke om hans kone vet om det, men det er virkelig helt uskyldig.

Ellers må jeg være enig med dette at en dårlig magefølelse skal man ikke overse, det er som regel en grunn til den dukker opp.

Skrevet

Høres jo i hvert fall ikke noe særlig ut om han overvåker det du gjør på nettet.

Men denne andre kvinnen, det høres jo mer ut som en han kun holder kontakten med. Kan jo være det er en som har betydd mye for han tidligere, og synes det er hyggelig å holde seg oppdatert på livet hennes? Min eks fra ungdomsårene har jeg fortsatt sporadisk kontakt med selv om det er snart 20 år siden vi gjorde det slutt. Vet ikke om hans kone vet om det, men det er virkelig helt uskyldig.

Ellers må jeg være enig med dette at en dårlig magefølelse skal man ikke overse, det er som regel en grunn til den dukker opp.

Jeg tror heller ikke denne dama er "farlig", men forstår da heller ikke hvorfor jeg aldri har hørt om henne. Og når vi sitter på en strand langt faenivold å ser på solnedgangen med barna våres er det viktigste å oppdatere henne enn å bare være i nuet med oss. DET synes jeg er rart.

Og han kom tidligere hjem fra jobb i dag. Alltid kun når han værer at noe er i gjære

Hi

Skrevet

Jeg får ikke inntrykk av at han har noe på gang med akkurat henne. Men oppførselen eller ser så mistenksom når man ser på alle tingene tilsammen at jeg ikke ville blitt overrasket om han har sex med en eller flere andre.

Penger du ikke vet hvor forsvinner, kommer ikke hjem fra fest, ordentlig med sitt eget utseende, men ikke ville ha sex med deg, plutselig ha nye ting på sexfronten som han ikke har gjort før og dere ikke har snakket om. Og det at han tar med mobilen overalt.

Og så det at han er så bevisst på når du mistenker ham + det at du mistenker at han følger med alt du skriver på nett.

Det er ofte slik at på seg selv kjenner man andre. Så om han er utro så er han vel redd for at du er det samme. Om han overvåker din nettkommunikasjon, da er han ute etter kontroll og det å ligge i forkant selv slik at han kan unnvike oppgjør med deg. Det er jo ganske skummelt også, for han kan da ha tenkt ut svar og forklaringer på alt du tenker å spørre ham om.

Jeg tror jeg ville tatt fatt i det enkleste - hvor blir det av pengene? Vil tro kontoutskrifter kan vise hvor pengene har tatt veien. Om ikke annet så må han kunne forklare større kontantuttak og hva han har brukt dem til hvis dere har felles økonomi.

Anonymous poster hash: ba42e...c5b
Skrevet

Jeg får ikke inntrykk av at han har noe på gang med akkurat henne. Men oppførselen eller ser så mistenksom når man ser på alle tingene tilsammen at jeg ikke ville blitt overrasket om han har sex med en eller flere andre.

Penger du ikke vet hvor forsvinner, kommer ikke hjem fra fest, ordentlig med sitt eget utseende, men ikke ville ha sex med deg, plutselig ha nye ting på sexfronten som han ikke har gjort før og dere ikke har snakket om. Og det at han tar med mobilen overalt.

Og så det at han er så bevisst på når du mistenker ham + det at du mistenker at han følger med alt du skriver på nett.

Det er ofte slik at på seg selv kjenner man andre. Så om han er utro så er han vel redd for at du er det samme. Om han overvåker din nettkommunikasjon, da er han ute etter kontroll og det å ligge i forkant selv slik at han kan unnvike oppgjør med deg. Det er jo ganske skummelt også, for han kan da ha tenkt ut svar og forklaringer på alt du tenker å spørre ham om.

Jeg tror jeg ville tatt fatt i det enkleste - hvor blir det av pengene? Vil tro kontoutskrifter kan vise hvor pengene har tatt veien. Om ikke annet så må han kunne forklare større kontantuttak og hva han har brukt dem til hvis dere har felles økonomi.

Anonymous poster hash: ba42e...c5b

Ja, på tide med den store praten igjen. Gruer meg! Det ekle er at hver gang jeg har hatt denne magefølelsen har det vært "noe". Som da jeg var høygravid med første og han plutselig ikke tok i meg eller så på meg. Tok til slutt samtalen og da var forklaringen at han hadde blitt mobbet som liten og ikke kunne tro at han var så heldig. Han trengte psykologihjelp for å takle og tro det var sant at han var gift med barn på vei. Høres jo faen i meg helt idiotisk ut? 😳

Den andre gangen hadde jeg spurt flere ganger om det var noe, men nei. Så kom han drita hjem på morgenkvisten og jeg tok kortet hans og reiste med barna for å skåne de ut dagen. Da fant jeg at kortet inneholdt godt over 300.000,- Kredittkort. Først da kom hele den historien. Etterpå klipte han alle kort, men har fremdeles igjen ett i jobbsammenheng. Dette kortet er jeg skeptisk til kjenner jeg. Regner forøvrig ikke med han sier noe i dag heller, om jeg ikke sitter på fellende bevis og det har jeg ikke. Men løyet har han før og skulle ha gjøre det igjen nå er det søren meg for aller siste gang sammen med meg!

Hi

Skrevet

Uff, høres ut som om han driver med ett eller annet i alle fall...

Anonymous poster hash: 567fa...a52

Gjest Antarctica
Skrevet

Huff. Han der er jo ikke til å stole på, han er jo gjennomgående upålitelig. Det er no-go for meg, i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...