Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Jeg har gått til en fysioterapaut som har hjulpet meg ut av et årelangt smertehe*#%*...imorgen er det siste behandling.Jeg lurer da på om det er vanlig å gi dem en oppmerksomhet av noe slag?😅  Anonymous poster hash: 2c214...44a
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Jeg ga kiropraktoren min gave til jul. Men vi har et veldig godt forhold!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 jeg ga en konfekt eske til ei en gang. var så fornøyd og det var jul, husker da jeg jobbet som hudpleier, så hendte det jeg fikk en liten oppmerksomhet fra de faste kundene mine, det var jo kjempe hyggeli gå bli satt pris på den måten, men absolutt ikke noe jeg forventet. Anonymous poster hash: 3b34d...a5e
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 Er så redd det blir kleint😂  Anonymous poster hash: 2c214...44a
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Nei,det hadde ikke falt meg inn. De gjør jo bare jobben sin!  Anonymous poster hash: c1f92...4f1
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #6 Skrevet 8. mars 2016 Ja, har kjøpt både blomster flere ganger og klær da hun fikk barn.  Anonymous poster hash: 9976f...b7f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #7 Skrevet 8. mars 2016 Jeg har jobbet med flere ulike behandlere, de behandlet både en og en pasient og faste grupper på flere pasienter over noen måneder. Det hendte av og til at de fikk en gave når gruppen sluttet, men veldig sjelden at en enkeltpasient kom med gave..  Anonymous poster hash: e9c83...7c0
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #8 Skrevet 8. mars 2016 Jeg er fysioterapeut. Har aldri forventet noe ekstra av noen pasienter. Men det skjer innimellom at pasienter som føler de har fått ekstra god hjelp kommer med en oppmerksomhet ved siste time, eller til neste jul bare for å fortelle at det fremdeles går bra og at de fortsetter å trene selv  Jeg setter alltid stor pris på slike oppmerksomheter de gangene det skjer. Selv om jeg på ingen måte forventer det, så er det veldig kjekt å få en ekstra bekreftelse på at man gjør en god jobb. Anonymous poster hash: f7a1e...919
LeTwinsA Skrevet 8. mars 2016 #9 Skrevet 8. mars 2016 Synes det er hyggelig gjort og hadde satt pris pÃ¥ det selv Â
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #10 Skrevet 8. mars 2016 Takk for svar, enda i tvil...🙄Bumper opp  Anonymous poster hash: 2c214...44a
Lille krøll Skrevet 9. mars 2016 #11 Skrevet 9. mars 2016 Jeg hadde bare synts det var hyggelig. Synes vi gir hverandre for lite oppmerksomheten i hverdagen. Du får fortalt at du setter ekstra pris på hjelpen du fått og behandleren får en fantastisk dag. Som vedkommende sikkert gir videre i form av godt humør til fler pasienter og familien sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå