Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Når jeg var i Sverige så kjøpte jeg denne yoghurten på Lidl, den var kjempegod. Det er Arla merke, og jeg finner ikke den her selvfølgelig. Men jeg har forsøkt å finne bringebær yoghurt, men det finnes ikke. Noen som kan hjelpe? Anonymous poster hash: e9b28...b80
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Er ikke en av disse barneyoughurtene med bringebærsmak? Mener å huske det, enten Safari eller Sprett. Anonymous poster hash: 36b65...1b0
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 I den 4-pk med yoghurt fra yoplait som heter 0% er det 2 med bringebær og 2 med jordbær Anonymous poster hash: 7a58a...fef
Miss Chocolate Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 Er ikke en av disse barneyoughurtene med bringebærsmak? Mener å huske det, enten Safari eller Sprett. Anonymous poster hash: 36b65...1b0 Ja, stemmer. 8-pakning med klumpefri yoghurt.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Nyt-serien eller noe sånt fra Tine har 4-pk med bl a bringebær og blåbær. Ekstra mye bær i de og veldig gode 😊😋 Anonymous poster hash: b5ae0...ec8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå