Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Mannen min jobber her, og barna går på skole og bhg her. Det er snakk om en 2årig masterstudie, så det er uaktuelt å flytte på alle. Er det noen her som har klart å gjennomføre noe sånt?... Anonymous poster hash: 626fa...a1a
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Hva vil du studere da? Kanskje det er tilsvarende studier på UIO eller NMBU Anonymous poster hash: c1143...e49
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Finnes det kun på NTNU? Hvor gamle er barna dine? Har du sjekket hvordan studiet er lagt opp (mye/lite obligatorisk oppmøte)? Kan det være noe for deg å pendle for å fullføre denne drømmen (dette tenker jeg kommer an på alderen på barna)? Tog begge veier er veldig billig og man får alltids leie en pendlerhybel, Veldig mange studier er veldig fleksible, kanskje mest av alt masterstudier. Finnes dette som deltidsstudium forresten? Jeg ville også tenkt at å flytte på alle er uaktuelt, men å bare flytte litt på deg er kanskje aktuelt om man tenker godt gjennom det? Anonymous poster hash: 25ff8...d8d
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 nå er de tjo NTNU på gjøvik, kun to timer med tog fra oslo. Masterstudier er jo også basert på mye egenjobbing. så vil si det er fult mulig. men kanskje det finnes skoler som er nærmere som kan tilby det samme studiet? eller er det en viss status å gå på NTNU? Anonymous poster hash: 3311e...f50
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Studiet finnes kun i Trondheim. Barna blir da 5, 9 og 12 år. Anonymous poster hash: 626fa...a1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå