Gå til innhold

Avdragsfritt huslån


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som vet om det er mulig, når boligens verdi bare er på 80-85% av lånesum?

 

Vet det er regler om at man skal være innenfor 75%, men jeg har mistet jobben og kommer til å gå ned i inntekt om jeg ikke får ny jobb snarest.

 

Anonymous poster hash: fb70c...67f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente selvsagt at lånesum er mellom 80-85% av boligens verdi.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: fb70c...67f

Skrevet

Da ville jeg ringt banken og bedt om et møte. Forklar situasjonen og vær ærlig.

 

Her vi bor er det skikkelig nedgangstider pga oljen, og jeg vet bankene ofte vil hjelpe med det de kan.

 

Anonymous poster hash: ad9d0...025

Skrevet

Det tror jeg nok går helt fint. Book et møte og sjekk. 

Skrevet

Jeg har hatt avdragsfrihet selv om boligen var belånt 100%.

Skrevet

Vi har avdragsfritt i tre år nå, mens jeg studerer. Vi har lån på 1.600.000 og boligen er verdt 1.900.000.

 

 

Anonymous poster hash: a8dea...e6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...