Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Noe som vet om det er mulig, når boligens verdi bare er på 80-85% av lånesum? Vet det er regler om at man skal være innenfor 75%, men jeg har mistet jobben og kommer til å gå ned i inntekt om jeg ikke får ny jobb snarest. Anonymous poster hash: fb70c...67f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Mente selvsagt at lånesum er mellom 80-85% av boligens verdi. Hi Anonymous poster hash: fb70c...67f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Da ville jeg ringt banken og bedt om et møte. Forklar situasjonen og vær ærlig. Her vi bor er det skikkelig nedgangstider pga oljen, og jeg vet bankene ofte vil hjelpe med det de kan. Anonymous poster hash: ad9d0...025
Fandens Oldemor Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 Det tror jeg nok går helt fint. Book et møte og sjekk.
Daquiry Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Jeg har hatt avdragsfrihet selv om boligen var belånt 100%.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #6 Skrevet 8. mars 2016 Vi har avdragsfritt i tre år nå, mens jeg studerer. Vi har lån på 1.600.000 og boligen er verdt 1.900.000. Anonymous poster hash: a8dea...e6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå