Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Ja, det er stort sett det eneste stedet jeg skriver. Anonymous poster hash: dab5a...50d
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Aldri, jeg har aldri funnet et eneste menneske der inne. Anonymous poster hash: d9084...9dc
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 Aldri, jeg har aldri funnet et eneste menneske der inne. Anonymous poster hash: d9084...9dc
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Nei, aldri vært der inne.. Eller brukt det. Anonymous poster hash: 2eb8e...c64
Fandens Oldemor Skrevet 8. mars 2016 #7 Skrevet 8. mars 2016 Har aldri vært der, og har glemt at det eksisterer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå