Gå til innhold

Flere her som giftet seg tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Giftet meg som 20-åring, og er fortsatt lykkelig, 11 år etter. Men, kjenner savn etter lidenskap og forelskelse. Den berusende følelsen når man er gjensidig forelsket. Mannen min og jeg er et bra team, vi har det godt sammen, og ønsker å bli gamle i lag. Vi har et barn, som vi begge er uendelig glad i. Nybygget hus har vi, faste jobber og alt på stell. Men, jeg tar meg selv i å dagdrømme om kolleger, yngre, single og småflørtende kolleger. Ikke fordi jeg vil gjøre noe, men det er godt å kjenne at man fortsatt har draget. Eller, jeg føler jeg har mer draget nå, enn som 19-20-åring. Jeg har blitt penere, og er mer trygg på meg selv. Flere som savner å kjenne blodet bruse?

Anonymous poster hash: d0d91...f84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Giftet meg som 20-åring, og er fortsatt lykkelig, 11 år etter. Men, kjenner savn etter lidenskap og forelskelse. Den berusende følelsen når man er gjensidig forelsket. Mannen min og jeg er et bra team, vi har det godt sammen, og ønsker å bli gamle i lag. Vi har et barn, som vi begge er uendelig glad i. Nybygget hus har vi, faste jobber og alt på stell. Men, jeg tar meg selv i å dagdrømme om kolleger, yngre, single og småflørtende kolleger. Ikke fordi jeg vil gjøre noe, men det er godt å kjenne at man fortsatt har draget. Eller, jeg føler jeg har mer draget nå, enn som 19-20-åring. Jeg har blitt penere, og er mer trygg på meg selv. Flere som savner å kjenne blodet bruse?

Anonymous poster hash: d0d91...f84

Ja, savnet det fælt, og innledet et forhold til den heiteste mannen jeg kjenner.

Anonymous poster hash: 0202e...1f4

Skrevet

Næææh, kan ikke akkurat si det..

Jeg kan nok savne innimellom å kjenne den nyforelskede tenningen, den sinnsyke seksuelle apetitten, men ikke jeg er stort sett veldig fornøyd.

Jeg er veldig glad i mannen min, vi har det godt sammen, vi har en harmonisk og sammensveiset familie (vi har 4 barn) og jeg er så glad for å slippe alt styret andre har med dine-mine-samvær-feriekabaler osv osv.

Anonymous poster hash: 89125...fd4
Skrevet

Vi giftet oss også tidlig. Savner av og til nyforelsket følelsen. Syns ferieturer aleine med mannen kan gi tilbake liht av den forelskesfølelsen 💑

Anonymous poster hash: 805fc...295

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...