Gå til innhold

Hjelp til utregning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man skal regne ut års inntekt og har en privat forsikring som gir mnd utbetaling over en periode, tar man med dette i den utregningen? Jeg vurderer det slik at den går på siden, men hva mener dere?

Anonymous poster hash: b89f5...b3b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Det er ikke så lett å skjønne hva du mener...?

Du skal altså finne årslønnen din og lurer på om forsikringsutbetalinger inngår i den? Det kommer nok veldig an på hvem som skal ha årslønnen din, er det banken som skal ha den for å beregne hva du kan betjene av lån teller det ikke med, de tar bare utgangspunkt i fast lønn og ikke midlertidige utbetalinger.

Anonymous poster hash: 2849b...fb4
Skrevet

Hvis man skal regne ut års inntekt og har en privat forsikring som gir mnd utbetaling over en periode, tar man med dette i den utregningen? Jeg vurderer det slik at den går på siden, men hva mener dere?

Hæ? Går på siden?

Anonymous poster hash: 4425c...dc5

Skrevet

Sorry om jeg formulerte meg klønete! Jeg er i en tvist om barnebidrag, og er arbeidsledig. Så skal jeg regne ut ny årsinntekt. Jeg har en forsikring og det er den jeg mener ikke skal med i beregningen.

Skrevet

Forsikringen regnes ikke som en del av årsinntekten din, kun arbeidsledighetstrygden. Har du overgangsstønad regnes den som inntekt.

Skrevet

Forsikringen regnes ikke som en del av årsinntekten din, kun arbeidsledighetstrygden. Har du overgangsstønad regnes den som inntekt.

Takk! :)

Skrevet

Tja, nav bruker jo din skattbare inntekt som grunnlag, betaler du skatt av denne forsikringsutbetalingen da? Du må nesten høre med nav her tror jeg..

Anonymous poster hash: 2849b...fb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...