Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #26 Skrevet 8. mars 2016 Jeg syns Tyra er litt "hardt" og maskulint (sikkert fordi jeg tenker tyr, som i okse, når jeg hører det). Mila syns jeg ser ut som en feilstavelse av Milla... Hva med Ava, Hennie eller Hedda? Anonymous poster hash: feba9...11b Liker veldig godt Ava eller Ada også. Takk for andre tips Hi Anonymous poster hash: d8ad0...444
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #28 Skrevet 8. mars 2016 Tusen takk for mange svar. Som sagt spør jeg, rett og slett fordi jeg/vi ikke helt vet hva vi syntes om navnene. Mila er favoritt navnet hos mannen og Tyra hørte vi på tv. Andre navn som ligger på lista som vi er litt tryggere på er blant annet Iris, Live og Emilie. HiAnonymous poster hash: d8ad0...444 Live er helt nydelig! Anonymous poster hash: e39b3...6a2
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #30 Skrevet 8. mars 2016 Live er nydelig:) Emilie er også kjempefint, men det er jo blant de mest brukte de siste årene, hvis dere er så opptatte av det. Forslag: Millie Milja Mona Moa Molly Luna Thelma Nilia Nelia Nellie Olava Noelia Othilie Othelia Viola Tale Synne Tiril Tilia Tilla Vilja Vilje Marielle Iva Ive Erle Emina Elina Elida Eleah Eiril Clara Celia Alva Ailin Anonymous poster hash: 34039...837
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #31 Skrevet 8. mars 2016 Jeg tenker litt på gamle budeier som roper "kyyyra" når jeg hører Tyra. Tenk når Tyra er 7 år og du roper ho inn til mat, "Tyyyra". Veldig lett å høre feil da Anonymous poster hash: 6b712...642
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #32 Skrevet 8. mars 2016 Jeg tenker litt på gamle budeier som roper "kyyyra" når jeg hører Tyra. Tenk når Tyra er 7 år og du roper ho inn til mat, "Tyyyra". Veldig lett å høre feil da Anonymous poster hash: 6b712...642 Haha 😂 Anonymous poster hash: d8ad0...444
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #33 Skrevet 8. mars 2016 Tyra er en hund for meg, så det stemmer jeg ned. Anonymous poster hash: 7790f...c8c
februarprins2013 Skrevet 8. mars 2016 #34 Skrevet 8. mars 2016 ingen av de Fiona Leona Luna wilhelmina
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #35 Skrevet 8. mars 2016 Live og Ava er utrolig fine navn, trenger ingen andre alternativer da stemmer på Live, det er så vakkert! Anonymous poster hash: 02420...2d3
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #36 Skrevet 8. mars 2016 Live og Ava er utrolig fine navn, trenger ingen andre alternativer da stemmer på Live, det er så vakkert! Anonymous poster hash: 02420...2d3 Jeg er enig. Min mann er ikke Hi Anonymous poster hash: d8ad0...444
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #37 Skrevet 8. mars 2016 Live og Ada er nydelige Sanna Olava Rine Frida Mina Klara Elida Petra Ulrikke Tilde Hedda Ylva Anonymous poster hash: 7880e...59a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå