Gå til innhold

Mila eller Tyra?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg syns Tyra er litt "hardt" og maskulint (sikkert fordi jeg tenker tyr, som i okse, når jeg hører det). Mila syns jeg ser ut som en feilstavelse av Milla...

Hva med Ava, Hennie eller Hedda?

 

Anonymous poster hash: feba9...11b

Liker veldig godt Ava eller Ada også. Takk for andre tips

Hi

 

Anonymous poster hash: d8ad0...444

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er navn på hunder...

Skrevet

Tusen takk for mange svar. Som sagt spør jeg, rett og slett fordi jeg/vi ikke helt vet hva vi syntes om navnene. Mila er favoritt navnet hos mannen og Tyra hørte vi på tv. Andre navn som ligger på lista som vi er litt tryggere på er blant annet Iris, Live og Emilie.

HiAnonymous poster hash: d8ad0...444

Live er helt nydelig!

 

Anonymous poster hash: e39b3...6a2

Skrevet

Live er nydelig:) Emilie er også kjempefint, men det er jo blant de mest brukte de siste årene, hvis dere er så opptatte av det.

 

Forslag:

 

Millie

Milja

Mona

Moa

Molly

Luna

Thelma

Nilia

Nelia

Nellie

Olava

Noelia

Othilie

Othelia

Viola

Tale

Synne

Tiril

Tilia

Tilla

Vilja

Vilje

Marielle

Iva

Ive

Erle

Emina

Elina

Elida

Eleah

Eiril

Clara

Celia

Alva

Ailin

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 34039...837

Skrevet

Jeg tenker litt på gamle budeier som roper "kyyyra" når jeg hører Tyra. Tenk når Tyra er 7 år og du roper ho inn til mat, "Tyyyra".

 

Veldig lett å høre feil da :P

 

Anonymous poster hash: 6b712...642

Skrevet

Jeg tenker litt på gamle budeier som roper "kyyyra" når jeg hører Tyra. Tenk når Tyra er 7 år og du roper ho inn til mat, "Tyyyra".

 

Veldig lett å høre feil da :P

 

Anonymous poster hash: 6b712...642

Haha 😂

 

Anonymous poster hash: d8ad0...444

Skrevet

Tyra er en hund for meg, så det stemmer jeg ned. 

 

 



Anonymous poster hash: 7790f...c8c
Skrevet

ingen av de

 

Fiona 

Leona

Luna

wilhelmina

Skrevet

Live og Ava er utrolig fine navn, trenger ingen andre alternativer da ;) stemmer på Live, det er så vakkert!



Anonymous poster hash: 02420...2d3
Skrevet

 

Live og Ava er utrolig fine navn, trenger ingen andre alternativer da ;) stemmer på Live, det er så vakkert!

 

Anonymous poster hash: 02420...2d3

Jeg er enig. Min mann er ikke ;)

Hi

 

Anonymous poster hash: d8ad0...444

Skrevet

Live og Ada er nydelige

 

Sanna

Olava

Rine

Frida

Mina

Klara

Elida

Petra

Ulrikke

Tilde

Hedda

Ylva

 

Anonymous poster hash: 7880e...59a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...