Gå til innhold

Personlig dåpsgave


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den mest personlige dåpsgaven du har gitt? Det kan være noe du har kjøpt eller noe du har laget. Fadderbarn, nevø, niese eget barn?

 

Anonymous poster hash: 95c1b...10a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vevde ulltepper til en nevø og et fadderbarn



Anonymous poster hash: 73b3d...76b
Skrevet

Har handlet fra Babydesign flere ganger, barneservise med navn på. De som har fått, har vært kjempefornøyde.

 

Anonymous poster hash: 9251a...f51

Skrevet (endret)

Har også gitt barneservise med navn på.

Endret av Tipp topp
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Barneservise med navn og dato der du velger farge og dekor selv. Kan bestilles fra ingridk keramikk. Mange fine farger og motiver å velge mellom så man kan få det veldig personlig. Det har alltid vært en populær gave som ungene setter pris på når de vokser til også.



Anonymous poster hash: e88ec...8cf
Skrevet

Ikke gitt da, men gutten vår fikk en helt nydelig barnestol påmalt et bilde fra et norsk eventyr i tillegg til fødselsinformasjonen hans og navnet hans 😍😍 var kjempefin altså! Skikkelig forseggjort!

 

Anonymous poster hash: 97a4f...adf

  • 1 år senere...
Skrevet

Vi kjøpte dåpsgaven hos Artkrystall for da fikk vi bilde og tekst med i krystallboken.

vi sendte bilde til de på Mail og fikk rask svar om bilde kunne brukes. 

Mer personlig dåpsgave får vi ikke.

Mvh 

Fadder

Skrevet
13 minutter siden, Fadder skrev:

Vi kjøpte dåpsgaven hos Artkrystall for da fikk vi bilde og tekst med i krystallboken.

vi sendte bilde til de på Mail og fikk rask svar om bilde kunne brukes. 

Mer personlig dåpsgave får vi ikke.

Mvh 

Fadder

Jeg skjønner jo at dette kun er reklame, og at jeg nå oppfordrer til klikk. Men hjelpe meg for noen gaver 😂😂

Anonymkode: 13e05...3b6

Skrevet

Epletre til hagen

Tobb-medlemskap

tripptrapp-stol

bøker i eventyrserien

pulk

Anonymkode: 9f765...fff

Skrevet
1 time siden, Fadder skrev:

Vi kjøpte dåpsgaven hos Artkrystall for da fikk vi bilde og tekst med i krystallboken.

vi sendte bilde til de på Mail og fikk rask svar om bilde kunne brukes. 

Mer personlig dåpsgave får vi ikke.

Mvh 

Fadder

Nå vet jeg i alle fall hva jeg IKKE skal kjøpe til noen, noen gang. Så jævla harry. Men gratulerer med falsk profil og reklamehensikt. Spent på hvor lenge svaret ditt får stå før det blir redigert bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...