Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Hva er den mest personlige dåpsgaven du har gitt? Det kan være noe du har kjøpt eller noe du har laget. Fadderbarn, nevø, niese eget barn? Anonymous poster hash: 95c1b...10a
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 vevde ulltepper til en nevø og et fadderbarn Anonymous poster hash: 73b3d...76b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Har handlet fra Babydesign flere ganger, barneservise med navn på. De som har fått, har vært kjempefornøyde. Anonymous poster hash: 9251a...f51
Tipp topp Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 (endret) Har også gitt barneservise med navn på. Endret 8. mars 2016 av Tipp topp
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #5 Skrevet 10. mai 2016 Barneservise med navn og dato der du velger farge og dekor selv. Kan bestilles fra ingridk keramikk. Mange fine farger og motiver å velge mellom så man kan få det veldig personlig. Det har alltid vært en populær gave som ungene setter pris på når de vokser til også. Anonymous poster hash: e88ec...8cf
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #6 Skrevet 10. mai 2016 Ikke gitt da, men gutten vår fikk en helt nydelig barnestol påmalt et bilde fra et norsk eventyr i tillegg til fødselsinformasjonen hans og navnet hans 😍😍 var kjempefin altså! Skikkelig forseggjort! Anonymous poster hash: 97a4f...adf
Fadder Skrevet 10. oktober 2017 #7 Skrevet 10. oktober 2017 Vi kjøpte dåpsgaven hos Artkrystall for da fikk vi bilde og tekst med i krystallboken. vi sendte bilde til de på Mail og fikk rask svar om bilde kunne brukes. Mer personlig dåpsgave får vi ikke. Mvh Fadder
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #8 Skrevet 10. oktober 2017 13 minutter siden, Fadder skrev: Vi kjøpte dåpsgaven hos Artkrystall for da fikk vi bilde og tekst med i krystallboken. vi sendte bilde til de på Mail og fikk rask svar om bilde kunne brukes. Mer personlig dåpsgave får vi ikke. Mvh Fadder Jeg skjønner jo at dette kun er reklame, og at jeg nå oppfordrer til klikk. Men hjelpe meg for noen gaver 😂😂 Anonymkode: 13e05...3b6
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #9 Skrevet 10. oktober 2017 Epletre til hagen Tobb-medlemskap tripptrapp-stol bøker i eventyrserien pulk Anonymkode: 9f765...fff
Fru Banderas Skrevet 10. oktober 2017 #10 Skrevet 10. oktober 2017 1 time siden, Fadder skrev: Vi kjøpte dåpsgaven hos Artkrystall for da fikk vi bilde og tekst med i krystallboken. vi sendte bilde til de på Mail og fikk rask svar om bilde kunne brukes. Mer personlig dåpsgave får vi ikke. Mvh Fadder Nå vet jeg i alle fall hva jeg IKKE skal kjøpe til noen, noen gang. Så jævla harry. Men gratulerer med falsk profil og reklamehensikt. Spent på hvor lenge svaret ditt får stå før det blir redigert bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå