megogbarna Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 Heisann Jeg er satt til å ha "dansetimer" med ein gjeng 7 åringer :-) Kan " her kommer vennen min" , boogie boogie" , hode skulder kne og tå, "alle barne" , danseleken. Er det noen som kan hjelpe med enkle ringdanser for barn? Må kunne finne musikk på nett 👯💃🏽👫
Gjest Antarctica Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 Heisann Jeg er satt til å ha "dansetimer" med ein gjeng 7 åringer :-) Kan " her kommer vennen min" , boogie boogie" , hode skulder kne og tå, "alle barne" , danseleken. Er det noen som kan hjelpe med enkle ringdanser for barn? Må kunne finne musikk på nett 👯💃🏽👫 Fugledansen Jenka Har du sett Per Sjuspring danse
megogbarna Skrevet 8. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2016 Røris Anonymous poster hash: 5c26d...ea6 Har desverre ikke midler til å gå på disse kursene. Har sett på de på nettet og har ønsket meg kurs De andre forlaga skal googles.mtakk for hjelpa Kom gjerne med flere enkle danser
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Macarena! Anonymous poster hash: 809a1...890
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå