Gå til innhold

Ferie 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke halshugg meg, men hvor kan vi dra på ferie til et varmt sted der det ikke er overhengende fare for å møte på flyktningstrømmen og som ikke er av stor terrorfare? Merker jeg har ikke litt lyst å reise på ferie i år, det eneste jeg ønsker er litt sol i løpet av sommeren.

Anonymous poster hash: 371b6...99f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og barna skal 2 uker til Bulgaria (burgas) det er billig.

Anonymous poster hash: ae2dc...82f

Skrevet

Jeg har også tenkt det samme. Er jo et ilandsproblem at vi ikke vil feriere der det er flyktningestrømmer, men det er jo ikke så rart om man vil tilbringe en ferie i ro og fred.

Hva med Spania eller Portugal?

Vi vurderer Kroatia. Der kan vi ikke vite nå hvordan det blir med flyktningstrømmen. Terrortrusselen er jeg ikke redd for der.

Anonymous poster hash: 81d9b...220

Skrevet

Vi pleier å reise til Kroatia hvert år med bil og campingvogn. I år har vi derimot ikke våget å si det sikkert enda. Vi har også tenkt at det går an å dra til Spania f.eks. Man må likevel gjennom Tyskland, hvor det har vært litt uro, men vi ser det an så lenge som mulig. Vi har jo mulighet til å dra på sparket dersom vi kjører via Sverige og Danmark. Litt verre for de som vil bestille fly og vil være tidlig ute.

Skrevet

Spania. Vi har akkurat vært i Marbella, helt supert der.

Anonymous poster hash: add94...ede
Skrevet

Spania. Vi har akkurat vært i Marbella, helt supert der.

Men vi reiser ikke dit i juli/august altså, 40 varmegrader er langt over min og mine barns komfort-sone.... Mai/juni eller sept/oktober er best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...