Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 Er det noe håp å kunne få tilbake følelsene for mannen? Anonymous poster hash: 5b6cb...e16
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 Ja. Nei. Kanskje. Kanskje ikke. Beklager, men hvordan i .... skal vi kunne vite det? Anonymous poster hash: 9cd60...418
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 For min del var det IKKE sjans til å få følelsene tilbake! Nå er vi separert. Anonymous poster hash: 7ab2a...7a3
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #4 Skrevet 7. mars 2016 Er det noe håp å kunne få tilbake følelsene for mannen? Anonymous poster hash: 5b6cb...e16 De kommer jo ikke av seg selv. Å være nyforelska er en unntakstilstand. Da er alt lett, og da kommer "følelser" av seg selv. Det er som en rus og en galskap, men midt i denne galskapen er det altså at folk fatter viktige beslutninger om sitt liv... Så kommer hverdagen og noen andre følelser. Å se det beste i din partner, å akseptere at han er et ufullkomment menneske som alle andre, å føle ømhet og aksept tross alle hans feil og mangler, dét er selve jobben. Anonymous poster hash: 4fb11...783
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå