Gå til innhold

Følelsene er borte...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe håp å kunne få tilbake følelsene for mannen?

 

Anonymous poster hash: 5b6cb...e16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Nei.

Kanskje.

Kanskje ikke.

 

 

Beklager, men hvordan i .... skal vi kunne vite det?

 

Anonymous poster hash: 9cd60...418

Skrevet

For min del var det IKKE sjans til å få følelsene tilbake!

Nå er vi separert.



Anonymous poster hash: 7ab2a...7a3
Skrevet

Er det noe håp å kunne få tilbake følelsene for mannen?

 

Anonymous poster hash: 5b6cb...e16

De kommer jo ikke av seg selv. Å være nyforelska er en unntakstilstand. Da er alt lett, og da kommer "følelser" av seg selv. Det er som en rus og en galskap, men midt i denne galskapen er det altså at folk fatter viktige beslutninger om sitt liv...

 

 

Så kommer hverdagen og noen andre følelser. Å se det beste i din partner, å akseptere at han er et ufullkomment menneske som alle andre, å føle ømhet og aksept tross alle hans feil og mangler, dét er selve jobben.

 

Anonymous poster hash: 4fb11...783

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...