Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 Noen som har blitt "frisk" eller bedre ved hjelp av selvhjelp? Lurer også om noen har prøvd betablokkere i forbindelse med framføring? Anonymous poster hash: c6aca...e36
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Har blitt bedre med årene, men har fremdeles sosial fobi ved fremføringer. Bruker da betablokker og det anbefales på det sterkeste! En ny verden:) Anonymous poster hash: b8e49...716
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Ikke jeg, men søsteren min hadde det, spesielt ved fremføringer. Det var ekstremt hemmende fordi hun har en høy stilling hvor hun ofte må presentere ting. Før brukte hun betablokkere, men så kom vi over et kurs - husker ikke hva hun som hadde de heter - men det var helt utrolig. Etter å ha gått på det kurset var angsten som blåst bort. Lurer på om det var hun Kirsten Flaten som hadde det, Anonymous poster hash: c55ff...2ff
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 Tusen takk for svar, begge to😊 Ble veldig nysgjerrig på det kurset, får prøve å google litt på det😊 HI Anonymous poster hash: c6aca...e36
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Har blitt bedre med årene, men har fremdeles sosial fobi ved fremføringer. Bruker da betablokker og det anbefales på det sterkeste! En ny verden:) Anonymous poster hash: b8e49...716 Hva slags betablokkere bruker du? Anonymous poster hash: 237b6...008
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #6 Skrevet 8. mars 2016 Selvhjelp her.... Rett og slett ved at jeg kjenner på det når angsten kommer, vet hva det er, og velger å ikke la det ta over. Ofte gjør jeg ting som jeg vet vil få frem angsten, i stedet for å unngå den. Anonymous poster hash: 5a4e5...9b3
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #7 Skrevet 9. mars 2016 Inderal Anonymous poster hash: b8e49...716
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #8 Skrevet 10. mars 2016 Jeg sliter også ved fremføringer ifm jobb. Pulsen blir utrolig høy og hjertet dunker så jeg blir helt skjelven. Dette oppstår gjerne rett i forkant når jeg venter på min tur. Jeg har googlet meg frem til at Betablokker er helt fantastisk og bare å ha det ville roet meg ned. Men er det farlig og hvorfor vil evt fastlege ikke skrive det ut? Kvier meg for å spørre legen. Anonymous poster hash: 95e35...16a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå