Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 Tenker da utenpå en kort sort kjole uten ermer, men under en ytterjakke. Jeg er litt frossen av meg og ikke helt komfortabel med bare armer. Skal på en fancy firmafest så det må være pyntet. Tips? Anonymous poster hash: 8e995...be8
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 Tenker da utenpå en kort sort kjole uten ermer, men under en ytterjakke. Jeg er litt frossen av meg og ikke helt komfortabel med bare armer. Skal på en fancy firmafest så det må være pyntet. Tips? Anonymous poster hash: 8e995...be8 En figursydd dressjakke :-) Anonymous poster hash: 0cb13...779
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 Tenker da utenpå en kort sort kjole uten ermer, men under en ytterjakke. Jeg er litt frossen av meg og ikke helt komfortabel med bare armer. Skal på en fancy firmafest så det må være pyntet. Tips? Anonymous poster hash: 8e995...be8 En figursydd dressjakke :-) Anonymous poster hash: 0cb13...779 Kan den være litt kort? Passer best med en til litt under midjen med tanke på snittet på kjolen. Anonymous poster hash: 1e854...97b
overlord Skrevet 7. mars 2016 #4 Skrevet 7. mars 2016 En tynn blazer som ikke er stiv i stoffet. F.eks en i helt tynt skinn med litt løs passform (om du forstår hva jeg mener). Eller i bomull. Penest uten knepping, men åpen foran.
TPK Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Bolero som "går i ett" med kjolen, eller en litt kort, innsvinget dressjakke
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #6 Skrevet 8. mars 2016 En tynn, helt enkel figursydd silke-dressjakke? Anonymous poster hash: 0c743...e9e
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #7 Skrevet 8. mars 2016 Bolero som "går i ett" med kjolen, eller en litt kort, innsvinget dressjakke Nei nei nei nei!!!!!!Bolero har aldri vært og kommer aldri til å være fint.... Anonymous poster hash: fa056...6a9
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #8 Skrevet 8. mars 2016 Bolero som "går i ett" med kjolen, eller en litt kort, innsvinget dressjakkeNei nei nei nei!!!!!!Bolero har aldri vært og kommer aldri til å være fint.... Anonymous poster hash: fa056...6a9 Hehe, jeg bruker det uansett Anonymous poster hash: ed93c...e13
TPK Skrevet 8. mars 2016 #9 Skrevet 8. mars 2016 Bolero som "går i ett" med kjolen, eller en litt kort, innsvinget dressjakkeNei nei nei nei!!!!!!Bolero har aldri vært og kommer aldri til å være fint.... Anonymous poster hash: fa056...6a9 Hehe, jeg bruker det uansett Anonymous poster hash: ed93c...e13 Ikke anonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå