Gå til innhold

Hjelp! Master eller bachelor grunnskolelærer 1.-7. trinn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal søke om skoleplass til høsten. Men nå er jeg så veldig i tvil! Skal jeg gå for master eller nøye meg med en bachelor? Det vil jo alltid være behov for lærere, men vil jeg likevel stille sterkere med en master?

Anonymous poster hash: 7f898...a46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel enda 4 år på å bestemme deg, dersom du søker grunnskolelærer fra høsten av?

Skrevet

1-7 er fireårig. Etter tre år kan du velge å hoppe av det vanlige løpet og ta master i stedet. Men snart blir lærerutdanningene master uansett, så det kan være lurt å gjøre det med en gang.

Anonymous poster hash: c0f28...07b

Skrevet

Gå for master! Det er de med master som blir foretrukket når det gjelder ansettelser, og det er definitivt de med master som blir prioritert i alle lønnsoppgjør fremover.

Hilsen adjunkt

Anonymous poster hash: d69cc...420

Skrevet

Jeg er ferdig grunnskolelærer 1-7 neste år, og angrer som en hund at jeg ikke smelte på med en master med en gang!Innen få år blir nok dette et krav,likevel." GO FOR IT,GIRL"!

Anonymous poster hash: a2e5b...777
Skrevet

Hadde gått for master.

Jeg er snart ferdig med min bachelor, skal prøve på master om noen åt tenker jeg. Hadde jeg begynt før hadde jeg tatt masteren med en gang, men sånn det er nå må jeg jobbe først.

Anonymous poster hash: 7392e...58a

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen på bachelor og master?

Anonymous poster hash: e7417...49e
Skrevet

Master! Uten tvil, gå for master :)

Skrevet

Tusen takk for svar! Da blir det master på a mor😉 HI.

Anonymous poster hash: 7f898...a46

Skrevet

Nå har vel lærerutdanning strengt tatt aldri vært et bachelorstudium da. Det er(var) ett profesjonstudium på 4 år. Men enig i at du bør gå for master!

Anonymous poster hash: f1a06...5e1

Skrevet

Nå har vel lærerutdanning strengt tatt aldri vært et bachelorstudium da. Det er(var) ett profesjonstudium på 4 år. Men enig i at du bør gå for master!

Anonymous poster hash: f1a06...5e1

De har hatt innbakt bachelor i mange år her i alle fall (Bergen). De skriver bacheloroppgave på tredjeåret. 

Anonymous poster hash: 54baa...8bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...