Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 Min mamma var såvidt passert 40. Jeg er 42 og har hatt nattesvette et par år. Svetter noe fryktelig og må gjerne snu dyna i løpet av natta. Gjerne hente håndduk å legge under meg da laken og over madrass er søkk vått. Jeg er ikke varm, bare svetter. Mensen har begynt å bli uregelmessig så alt tyder vel på at jeg har kommet i en veldig tidlig overgangsalder. Anonymous poster hash: 0dc60...025
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 Jeg trodde jeg var kommet dit, alle symptomer på det som du. Var ikke overgangsalderen men en graviditet.....! Anonymous poster hash: 94563...1ac
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 Jeg kom ikke i en gradvis overgang som deg, jeg ble kastet i det over natten fordi jeg måtte fjerne begge eggstokkene da jeg var 41 år. Har du vært hos lege? De anbefaler hormontillegg når man kommer i overgangen så tidlig, for å beskytte kroppen mot benskjørhet, tørre slimhinner, nedsatt sexlyst, nedfall/fremfall, urinlekkasjer o.l. plager som er vanlig etter overgangsalderen. Jeg går på novafem og det fungerer fint. Har en bitteliten blødning hver fjerde uke, hetetoktene er borte og jeg føler meg helt normal. Anonymous poster hash: faa1b...b13
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #4 Skrevet 7. mars 2016 Jeg var 45 da mensen opphørte, da hadde vært merog mer uregelmessig og sparsom i et par år. Ble heldigvis spart for de verste hetetoktene. Anonymous poster hash: 99451...04a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå